Parketlentės pigiau – rinkos realybė ar nepagrįstos svajos?

ParketlentėsRemontuojate būstą? O gal statote naują? Nepriklausomai nuo to, kurį variantą galėtumėte pažymėti kaip teisingą, tikriausiai internete ieškojote informacijos apie parketlentes. Ir matėte, kad žiniatinklyje gyvenantys robotukai siūlo pridėti žodžius „kaina“, „akcija“ ar „pigiau“. Ką tai reiškia?

Optimalios kainos ir geros kokybės paieškos

Jei parduotuvėje vienas duonos kepalas kainuos 95 centus, o kitas bus perpus brangesnis, greičiausiai rinksitės pirmą variantą. Bet jei įsigytas maisto produktas nenudžiugins, kitą kartą turbūt būsite pasiryžę sumokėti daugiau.

Optimalios kainos ir geros kokybės paieškos galioja kone visur. Parketlentės tikrai ne išimtis.  Apskritai visi būsto remonto klausimai puikiai dera šioje temoje, nes namų savininkai nori, kad darbas būtų atliktas ne tik kruopščiai, bet ir už priimtiną kainą.

Remiantis pirkimo ir pardavimo tendencijomis galima daryti išvadą, jog straipsnio pradžioje paminėti žodžiai „kaina“, „akcija“ ir „pigiau“ – pirkėjų lūkesčių atspindys. Kad ir kokių prekių dairomasi, tikimasi, kad jų kainos nebus kosminės.

Atlyginimai ir tikslai

Kad būsto vidus būtų mielas, kad namie būtų jauku ir gera, reikia paskirti laiko, energijos, pinigų. Daug kas priklauso nuo atlyginimo. Nesunku suprasti, kad parketlentės ir kitos aktualios detalės, pavyzdžiui, durys ar grindjuostės, yra planuojami pirkiniai.

Kiekvienas žmogus finansus tvarko kaip išmano. Vieniems pavyksta sutaupyti mažiau, kitiems daugiau. Be to, ir poreikiai skiriasi. Trys kaimynai gali uždirbti po 600 eurų ir pinigus leisti skirtingai. Vienam rūpės sutaupyti naujesniam automobiliui, kitas planuos kelionę į užsienį, o trečias norės kloti kieme plyteles.

Įdomus punktas – poreikiai vienu metu skiriasi, o kitu metu jie jau tapatūs. Tai tema, verta aptarimo. Sakykim, kaimynystėje gyvenančių trijų šeimų pajamos labai panašios. Pastarąjį penkmetį visų šeimų norai ir įgyvendinti darbai, tikėtina, yra beveik identiški. Kas tada skiriasi? Šeimas pavadinkim A, B ir C ir pateikim pavyzdį.

Šeima A

2012 m. – automobilio pirkimas

2013 m. – miegamojo remontas

2014 m. – naujos parketlentės svetainėje

2015 m. – kelionė į užsienį

2016 m. – naujesnio automobilio pirkimas

Šeima B

2012 m. – vonios kambario remontas

2013 m. – automobilio pirkimas

2014 m. – nauja grindų danga koridoriuje

2015 m. – virtuvinių spintelių komplekto pirkimas

2016 m. – kelionė į užsienį

Šeima C

2012 m. – kelionė į užsienį

2013 m. – būsto išorės remontas

2014 m. – kelionė į užsienį

2015 m. – kelionė į užsienį

2016 m. –nauji tapetai valgomajame

Kokios tendencijos išryškėja? Kiekviena šeima įgyvendina panašius tikslus, skiriasi tik metai, kuriais tai įgyvendinama. Žinoma, viskas nėra šimtu procentų vienoda. Pavyzdžiui, šeimai A rūpėjo naujos parketlentės, o šeimos B ir C į meistrus kreipėsi dėl kitokių remonto darbų. Šeima A automobilį keitė du kartus, šeima B transporto priemonę pirko vieną kartą, o šeima C turimo šeimos transporto pastarąjį penkmetį nekeitė į naujesnį.

Parketlenčių rinka

Jei 2016 ar 2017 metais visos minėtos šeimos nuspręstų, kad bent viename iš turimų kambarių kloti naujas grindis, būtų domimasi kainomis. Tuomet žodžiai „kaina“, „akcija“ ir „pigiau“ būtų itin svarbūs. Na, o jei žmonės to ieško, vadinasi, tai yra aktualu. Dažniausiai stengiamasi surasti tai, ką būtų galima pavadinti aukso viduriuku.

Kadangi domimasi, kur pavyktų parketlenčių įsigyti priimtinomis kainomis, pardavėjai, norintys išlaikyti pelną ir klientus, negali iškelti kainų iki aukštumų. Jei kokia akcija paskelbiama, parketlentės perkamos su didesniu entuziazmu.

Taigi, išsiaiškinome, kad apie mažesnę parketlenčių kainą svajojantys pirkėjai tai daro pagrįstai. Ir būsto remontas tampa finansiškai lengvesnis.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *