keyboard_arrow_right
reklama
Internetas, Verslas

Konversijų atsipirkimas – Google menas

seo

seo

Gera reklama gali padėti internetiniam puslapiui būti kur kas labiau matomu, tačiau reikia dar prieš perkant reklamą labai kruopščiai sutvarkyti pačią svetainę kad viskas atrodytų puikiai. Žinoma, tiek estetikai kad viskas atrodytų patraukliai, tiek Google robotams, kad jie matytų jog Jūsų puslapis atitinka tam tikras sąlygas, kurios garantuoja, kad būsite patrauklus.

Konversijų optimizavimas yra atsakingas darbas, tačiau prieš išnaudojant skaitmeninio marketingo galimybes – jis yra būtinas. Darbus svarbu palikti specialistams, kadangi jie puikiai išmano visus akcentus ir garantuoja, kad viskas bus pagal poreikius.

Atsipirkimo kompanijos yra labai įvairios, tad daug dėmesio yra skiriama smulkmenoms, kurios gali garantuoti, kad sutvarkytas internetinis puslapis bus patrauklus, kad jis bus perkamas ir tuo pačiu sudomins klientus. Žinoma, kiekvienu atveju reikia išsikelti tikslus, kurių yra siekiama. Tai turėtų bent jau preliminariniai padėti susidaryti planą, žingsnius, kuriais bus einama tikslo link.

Konversijų optimizavimas yra skirtas ne tik greitiems pardavimams, tačiau geros reputacijos kūrimui, o tai labai dažnai vadinama svarbiausia sąlyga, kuri gali garantuoti, kad verslas bus našus. Žinoma, galimas sėkmingas internetinės prekybos vietos suderinimas su fizine parduotuve. Tokiu atveju dažniausiai ieško labiausiai tinkamų reklamos būdų, kurie gali padėti paskatinti vienose platformose perkančius asmenius įsigyti reikalingus daiktus kitose ir taip palaikyti harmoniją, tad visur būtų perkama gana aktyviai.

Suprantama, kad konversijų tikslų nustatymui reikia ne tik profesionalumo, tačiau taip pat ir smulkmenų bei galimybių vertinimo. Paprasčiausiai šiuo metu pasirinkimas yra labai platus, labai įvairus, tad kiekvienas ieškantis gali rasti tai, kas jam labiausiai tinka. Dažniausiai stengiamasi, kad pavyktų sukurti teigiamą reputaciją apie įmonę, kadangi tai yra ilgalaikė nauda, kurios siekiama.

Visi akcentai bu įgyvendinti kur kas paprasčiau tokiu atveju, jeigu skirkite laiko geriausio specialisto pasirinkimui. Žinoma, visada verta dirbti su tokiu, kurie teikia kuo daugiau paslaugų. Šiuo atveju tai gali būti Google ads specialistas, kuris taip pat daug domisi SEO, galiausiai, kuriam konversijų optimizavimas yra visiškai įprastas darbas, kuris padeda suderinus skaitmeninio marketingo galimybes – pasiekti kuo geresnius rezultatus.

Taip pat reikia sutvarkius puslapį ir jo konversijas imtis kuo daugiau skirtingų reklamos galimybių, kurios taip pat yra draugiškos Google arba tiksliau – tų reklamų, kuris yra ir siūlomos Google. Pasikartosime, kad šiuo atveju labai vertinamas ads, kuris gali būti labai įvairus ir dažniausiai naudojamas labai greitam rezultatui pasiekti. Taip at geras pasirinkimas yra ir SEO paslaugos, kurios dažnai vadinamos skaitmeninio marketingo karaliumi, kuris garantuoja ilgalaikę naudą.

Konversijų didinimas daugiausia skirtas geros reputacijos gerinimui. O kai ta pati reputacija bus gera – tokiu atveju pardavimai bus kur kas masyvesni, o tai, žinoma, ir yra verslo poreikis. Dažniausiai pačioje pradžioje atliekami tokie veiksmai, kurie padeda pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat pasirenkama tokia strategija, kad jie Jūsų puslapyje prabūtų kuo daugiau laiko, žinoma, ir tokia, kuri padeda daugiau pirkti. Tačiau viskas turi būti atliekama sistemingai, žingsnis po žingsnio. Tokiu atveju galiausiai pradinis indėlis labai greitai atsipirks ir pamatysite, kad konversijų optimizavimas galbūt buvo pats geriausias Jūsų pasirinkimas, kuris nudžiugina gerais rezultatais.

Google yra menas ir mokslas tuo pačiu metu tad nieko keisto, kad norėdami gerai suprasti smulkmenas – turite kuo daugiau laiko bei dėmesio skirti akcentams. O tam reikalingas geras specialistas.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

 

Verslas

Nauja reklamos strategija jūsų verslui

pakavimas verslas

pakavimas verslas

Norite pakoreguoti savo dabartinę reklamos strategiją ir padidinti klientų lojalumą? Tokiu atveju jums reikia stabtelėti ir apgalvoti visas jums prieinamas galimybes – o jų neabejotinai yra labai daug. Be abejo, kuo originalesnius sprendimus jūs pasitelksite, tuo jums bus lengviau pranokti savo konkurentus ir pasiekti norimą rezultatą. Kaip bebūtų, visuomet galima ir verta pasinaudoti keliais praktiškais patarimais.

Pirmiausia reikėtų pagalvoti apie savo biudžetą, kurį esate numatę skirti naujai formuojamai savo verslo reklamos strategijai. Jei žinosite biudžetą, tuomet jums bus daug lengviau pasirinkti jį atitinkančius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

Žinoma, jei jūs galvojate apie klientų lojalumo didinimą, jums reikėtų pasirūpinti ir įvairiomis verslo dovanomis. Jos turėtų būti tikslinės, t.y. susijusios su jūsų komercinės veiklos pobūdžiu. Be to, svarbu, kad tokios dovanos būtų tinkamai įpakuotos ir „pristatytos“ vartotojui. Tai reiškia, kad jums reikės pasirūpinti ir kokybiškomis pakavimo medžiagomis (Plasteda.lt/lt/). Taipogi, jums reikės išspręsti ir pasirinktų pakavimo medžiagų dizaino klausimą. Svarbu, kad jūsų pasirinkti produktai atrodytų labai reprezentatyviai ir klientai juos tinkamai ir teigiamai įvertintų.

Taip pat turite suprasti, kad geriausiai reklama veikia tais atvejais, kai ji yra nutaikyta į tikslinę auditoriją. Jei reklama bus „abstrakti“, t.y. skirta visiems, investicinė grąža gali būti labai miglota. Tačiau jei jūs nustatysite savo tikslinę auditoriją ir pasirinksite skaitmeninės rinkodaros priemones, galite būti tikri, kad investicinė grąža bus daug didesnė ir jums bus daug lengviau pritraukti daug naujų klientų.

Bet kuriuo atveju, jei jūs nesate patyrę rinkodarininkai ir jums trūksta atitinkamos patirties bei žinių, kad galėtumėte suformuoti efektyviai veikiančią reklamos strategiją, tuomet galite kreiptis ir į skaitmeninės rinkodaros profesionalus. Be abejo, kaip jau buvo minėta, jums taip pat reikės ir pakavimo medžiagų gamintojų bei pakuočių dizainų specialistų, kurie galėtų įgyvendinti jau minėtus darbus. Jei visiems šiems darbams bus skirta pakankamai dėmesio, tuomet galiausiai galėsite pasiekti norimą tikslą – suformuoti ir įgyvendinti reklamos strategiją bei lojalumo programą, kuri veiks labai efektyviai ir tinkamai.

Internetas, Verslas

Komunikacija internete: kaip išvengti klaidų?

komunikacija internete

Šiais laikais skaitmeninė komunikacija yra sėkmės garantas ir tinkamai jos nesusitvarkius, darbų nepalikus savo srities profesionalams – didelė tikimybė, kad iškilus krizei nemokėsite su ja susitvarkyti, o prasta komunikacija gali būti tos krizės priežastis. Skaitmeninė komunikacija leidžia paprastai įvertinti pasirenkamos strategijos našumą, pavyzdžiui, kiek efektyvūs socialiniai tinklai ir kiek jie pasiekia vartotojus, kokie raktiniai žodžiai „einamiausi“, galiausiai, kaip pateikiama reklama yra pelningiausia ir gali padėti pasiekti vartotoją.

Strategiškai suformuota komunikacija – kelias į sėkmę. Žinoma, profesionalumui reikia specialisto, kuris įvaldęs komunikacijos įrankius – Facebook, AdWords bei visus kitus – gali pasiūlyti tinkamiausią kelią link savo kliento. Google Analytics – geriausias įrankis galintis padėti įvertinti, ar pasirinkta komunikacijos strategija yra tinkama.

Ženklai, kurie rodo, kad komunikacija Jums neatsipirks

 

Jeigu norite, kad Google Analytics rezultatai jus džiugintu – labai svarbu pasisamdyti komunikacijos profesionalus. Savarankiškai išmokti visas smulkmenas – sunku ir tai reikalauja labai daug laiko.

Norėdami būti tikri, kad šis įrankis įdiegtas teisingai ir rodys tikslius rezultatus – atsakykite sau į kelias klausimus.

  1. Ar Google Analytics įdiegė savo srities profesionalas, sertifikuotas specialistas?
  2. Ar Jums buvo sukurta/ar turite Tag Manager paskyrą?
  3. Ar Jums buvo sukurta/ar turite Google Search Console paskyrą?
  4. Atsižvelkite, ar programos diegimo metu Jūsų buvo prašoma organizacijos IP adreso?
  5. Ar programos diegimo metu su specialistu aptarėte, kokie rodikliai Jūsų puslapyje turi būti matuojami?

Jeigu kuris nors klausimas Jums atrodo neaiškus, arba jeigu tiksliai žinote, kad atsakymas į klausimą yra NE – tokiu atveju didelė tikimybė, kad Jūsų investicija į komunikaciją paprasčiausiai neatsipirks. Kaip taip gali būti ir kaip mes tai žinome? Tiksliai nežinodami į ką investuojate – gausite ir neaiškius rezultatus, kurie trukdys susidaryti nuomonę, ar pasirinkta komunikacija yra tinkama.

Žinoma, jeigu Jūsų verslas turi TIK socialinę paskyrą – tokiu atveju Google Analytics Jums nėra reikalingas. Šiuo atveju puikiai užteks ir komunikacijos statistikos. Priešingai – kiekvienas internetinio puslapio turėtojas turėtų investuoti į šią programą ir jos palaikymą. Tai – puikus būdas geriau pažinti savo klientus ir suprasti, ko jie nori.

Tinklapio lankomumas ir komunikacija

 

Komunikacija virtualioje erdvėje ir pačio internetinio puslapio lankomumas – glaudžiai susiję aspektai. Nors tiek vienas, tiek kitas turi atskirus statistinius rodiklius, tačiau iškilus klausimui:  kokia skaitmeninė rinkodara yra tinkamiausia – būtent minėti rodikliai gali padėti paprasčiau apsispręsti. O geras sprendimas garantuoja, kad investavus į reklamą ji sugrįš su kaupu.

Dažniausiai apsvarstomi šie marketingo įrankiai: SEO, socialinė komunikacija, AdWords ar bet kokia kita galimybė. Reklamų tipų pasirinkimas – platus ir būtent Google Analytics padės įvertinti, kokia būtų tinkamiausia Jūsų atveju.

Google Analytics pagalba Jūsų verslui

 

Google Analytics įrankis – Google Audit padeda automatizuotai patikrinti ir konkrečiai Jums pateikti nustatytus parametrus, kurie Jums aktualūs ir padeda apsispręsti dėl reklamos. Programa turi net 25 skirtingus diegimo parametrus, kurie padeda matyti skirtingas charakteristikas ir iš jų pasidaryti konkrečias išvadas. Ne itin didelį efektyvumą apimančios sritys bus pažymėtos raudona spalva, tačiau tai tikrai nereiškia, kad šioje sferoje viskas yra blogai. Kiekvienas parametras turi būti įvertinamas individualiai, tačiau bet kuriuo atveju matant, kad ne viskas klostosi kaip per sviestą – labai svarbu tinkamai į tai reaguoti ir keisti strategiją.

Investuodami į Google Analytics galite nemažai sutaupyti ir net uždirbti.

Daugiau informacijos: https://www.raibec.lt/kaip-isvengti-klaidu-skaitmenineje-komunikacijoje/

Internetas, Verslas

Google AdWords: kas yra raktažodis ir kodėl jis toks svarbus?

Google AdWords

Google AdWordsJei siekiate plėsti savo verslo apimtis, jums bus reikalingos patikimos reklamos priemonės, didinančios jūsų įmonės žinomumo ir lankomumo rodiklius. Vienas efektyviausių sprendimų šiandieninėje verslo rinkoje yra Google AdWords reklama. Minėtoji priemonė jūsų reklamuojamą skelbimą pateiks suinteresuotiems lankytojams, t. y. interneto vartotojai į Google paieškos sistemą įveda juos dominančius raktažodžius, į kuriuos atsižvelgdama sistema sugeneruoja optimaliausius paieškos rezultatus ir rodo su konkrečia raktine fraze susijusius reklaminius skelbimus. Viskas atrodo gana paprasta ir aišku, tačiau praktika rodo ką kitą – daugelis pradedančiųjų AdWords specialistų parenka prastus raktažodžius, neįvertindami tiesioginės jų paskirties.

Raktažodis – yra tam tikras žodis arba nedidelis žodžių junginys, kuris vedamas į paieškos sistemų laukelius, siekiant surasti pageidaujamą prekę ar paslaugą. Norint gauti kuo tikslesnius paieškos rezultatus, būtina parinkti tinkamus raktažodžius. Čia svarbų vaidmenį atlieka SEO optimizacijos paslaugos, užtikrinančios konkrečios svetainės iškėlimą. Raktažodžių pasirinkimu paremta ir Google AdWords reklama. Siekdami pritraukti didesnį klientų srautą, daugelis jaunųjų verslininkų renkasi populiarius, tačiau jų veiklos neatspindinčius (arba atspindinčius tik iš dalies) raktažodžius, kurie neduoda pageidaujamo rezultato – nors lankytojų srautas padidėja, tačiau vartotojai, supratę, kad jūsų svetainėje neras juos dominančios informacijos, akimirksniu ją palieka, todėl jūsų pardavimo rodikliai nesikeičia, o pinigai, išleisti už reklamą, yra išnaudojami veltui.

Siekdami parinkti tinkamą raktinę frazę, turime įvertinti lankytojų įpročius. Atlikti tyrimai rodo, kad dažniausiai vedama dviejų žodžių raktinė frazė. Vieno žodžio frazė sudaro apie 35 proc. visų paieškų. Ilgesnės nei trijų žodžių raktinės frazės yra itin retos. Tai reiškia, kad jei rinksitės ilgą frazę, turėsite akivaizdžiai mažesnį lankytojų srautą. Tiesa, negalima pamiršti ir kitos medalio pusės – mažesnis lankytojų srautas nebūtinai reiškia mažesnį potencialių klientų srautą, t. y. kuo tikslesnis jūsų siūlomų prekių ir paslaugų raktažodis, tuo daugiau tikslingų paieškų sulauksite.

Kad galėtumėte kiek įmanoma tiksliau nustatyti vieno ar kito raktažodžio populiarumą, galite naudotis nemokamais Google raktažodžių vertinimo įrankiais. Minėtosios priemonės ne tik leis parinkti tinkamiausius raktažodžius, bet ir padės atrasti naujų raktinių frazių. Jei minėtiesiems darbams neturite laiko, bendradarbiaukite su profesionalia internetinės rinkodaros bendrove. Minėtoji įmonė įvertins jūsų lūkesčius, išanalizuos jums priklausančią svetainę, padės atrinkti tinkamiausius raktažodžius ir numatys efektyviausius sprendimus sėkmingai Google AdWords kompanijai.