Vidinės nuorodos – kaip jos pagerina SEO?

vidinės nuorodos SEO

Google pozicija yra aiški – kiekvienas puslapis turi būti naudingas lankytojui, kuris turi gauti visą reikalingą informaciją. Kaip padaryti, kad jis būtų naudingas? Priversti lankytoją paklaidžioti po puslapį. Tai padeda daryti vidinės nuorodos – iš vieno vidinio puslapio į kitą. Kai svetainė turi 10 vidinių puslapių, tai gana nesudėtinga padaryti. Bet kai tų puslapių yra daugiau? Čia prasideda įdomioji dalis, dėl kurios kreipiamasi į SEO agentūras.

Bet kuris puslapio savininkas turi geležinį argumentą – mano vidinės nuorodos yra meniu. Iš tikrųjų, per meniu galima patekti į visus puslapius. Bet ne visada. Labai paprasta situacija. Buhalterinių paslaugų įmonė turi savo tinklalapį. Jame yra 10 paslaugų aprašymų, kurios visos pasiekiamos iš meniu. Buhalteriai kartais rašo savo įmonės tinklaraštį. Atsivertus straipsnį meniu yra matomas, tačiau iš paslaugos aprašymo į straipsnį tiesiai nepateksite.

Ką reiktų daryti? Išeitis paprasta – paslaugų aprašymuose priminti, kad plačiau apie tam tikrus dalykus rašome tinklaraščio straipsnyje. Pageidautina išskirti šį tekstą pasvirusiu šriftu. Tada lankytojas, norėdamas sužinoti plačiau, nueis dar ir tinklaraščio paskaityti.

Kam gi to reikia?

Google Analytics fiksuoja tokį rodiklį, kaip išėjimo procentas (bounce rate). Kuo jis didesnis, tuo blogiau, nes reiškia, kad lankytojas užėjo tik į vieną puslapį. Jei tas bounce rate žemas, reiškia iš vidinio puslapio nuėjo į kitą puslapį, o paskui dar į kitą. Jau kuris laikas įtariama, kad Google gali stebėti bounce rate parodymus ir pagal tai reitinguoti puslapį. Kitas momentas yra lankytojo praleistas laikas puslapyje. Jei jis užeis tik į vieną, laikas trumpas. Jei į kelis – pailgėja. Tai irgi ženklas Google, kad svetainė yra gera, lankytojas joje ieško informacijos, todėl ji naudinga. Vidinės nuorodos reikalingos būtent užlaikyti lankytoją svetainėje. Kad jis tik nepabėgtų…

SEO atžvilgiu vidinės nuorodos yra svarbios. Pagal jas Google nusprendžia, kurie puslapiai yra esminiai ir sulaukia daugiausiai dėmesio. Jei iš kelių vidinių puslapių – paslaugų aprašymų – nuorodos veda į vieną tinklaraščio straipsnį, tai reiškia, kad jis pakankamai svarbus ir verta tokį rodyti paieškoje aukščiau. Tokia yra Google logika. Dėl to svarbu savo puslapius sujungti vidinėmis nuorodomis ne tik meniu punktais, bet ir nuorodomis tekste, kad lankytojui būtų aiškiai nurodyta, ką daryti ir kur eiti, kai jam pritrūko informacijos.

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *