keyboard_arrow_right
SEO paslaugos
Internetas, Verslas

Konversijų atsipirkimas – Google menas

seo

seo

Gera reklama gali padėti internetiniam puslapiui būti kur kas labiau matomu, tačiau reikia dar prieš perkant reklamą labai kruopščiai sutvarkyti pačią svetainę kad viskas atrodytų puikiai. Žinoma, tiek estetikai kad viskas atrodytų patraukliai, tiek Google robotams, kad jie matytų jog Jūsų puslapis atitinka tam tikras sąlygas, kurios garantuoja, kad būsite patrauklus.

Konversijų optimizavimas yra atsakingas darbas, tačiau prieš išnaudojant skaitmeninio marketingo galimybes – jis yra būtinas. Darbus svarbu palikti specialistams, kadangi jie puikiai išmano visus akcentus ir garantuoja, kad viskas bus pagal poreikius.

Atsipirkimo kompanijos yra labai įvairios, tad daug dėmesio yra skiriama smulkmenoms, kurios gali garantuoti, kad sutvarkytas internetinis puslapis bus patrauklus, kad jis bus perkamas ir tuo pačiu sudomins klientus. Žinoma, kiekvienu atveju reikia išsikelti tikslus, kurių yra siekiama. Tai turėtų bent jau preliminariniai padėti susidaryti planą, žingsnius, kuriais bus einama tikslo link.

Konversijų optimizavimas yra skirtas ne tik greitiems pardavimams, tačiau geros reputacijos kūrimui, o tai labai dažnai vadinama svarbiausia sąlyga, kuri gali garantuoti, kad verslas bus našus. Žinoma, galimas sėkmingas internetinės prekybos vietos suderinimas su fizine parduotuve. Tokiu atveju dažniausiai ieško labiausiai tinkamų reklamos būdų, kurie gali padėti paskatinti vienose platformose perkančius asmenius įsigyti reikalingus daiktus kitose ir taip palaikyti harmoniją, tad visur būtų perkama gana aktyviai.

Suprantama, kad konversijų tikslų nustatymui reikia ne tik profesionalumo, tačiau taip pat ir smulkmenų bei galimybių vertinimo. Paprasčiausiai šiuo metu pasirinkimas yra labai platus, labai įvairus, tad kiekvienas ieškantis gali rasti tai, kas jam labiausiai tinka. Dažniausiai stengiamasi, kad pavyktų sukurti teigiamą reputaciją apie įmonę, kadangi tai yra ilgalaikė nauda, kurios siekiama.

Visi akcentai bu įgyvendinti kur kas paprasčiau tokiu atveju, jeigu skirkite laiko geriausio specialisto pasirinkimui. Žinoma, visada verta dirbti su tokiu, kurie teikia kuo daugiau paslaugų. Šiuo atveju tai gali būti Google ads specialistas, kuris taip pat daug domisi SEO, galiausiai, kuriam konversijų optimizavimas yra visiškai įprastas darbas, kuris padeda suderinus skaitmeninio marketingo galimybes – pasiekti kuo geresnius rezultatus.

Taip pat reikia sutvarkius puslapį ir jo konversijas imtis kuo daugiau skirtingų reklamos galimybių, kurios taip pat yra draugiškos Google arba tiksliau – tų reklamų, kuris yra ir siūlomos Google. Pasikartosime, kad šiuo atveju labai vertinamas ads, kuris gali būti labai įvairus ir dažniausiai naudojamas labai greitam rezultatui pasiekti. Taip at geras pasirinkimas yra ir SEO paslaugos, kurios dažnai vadinamos skaitmeninio marketingo karaliumi, kuris garantuoja ilgalaikę naudą.

Konversijų didinimas daugiausia skirtas geros reputacijos gerinimui. O kai ta pati reputacija bus gera – tokiu atveju pardavimai bus kur kas masyvesni, o tai, žinoma, ir yra verslo poreikis. Dažniausiai pačioje pradžioje atliekami tokie veiksmai, kurie padeda pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat pasirenkama tokia strategija, kad jie Jūsų puslapyje prabūtų kuo daugiau laiko, žinoma, ir tokia, kuri padeda daugiau pirkti. Tačiau viskas turi būti atliekama sistemingai, žingsnis po žingsnio. Tokiu atveju galiausiai pradinis indėlis labai greitai atsipirks ir pamatysite, kad konversijų optimizavimas galbūt buvo pats geriausias Jūsų pasirinkimas, kuris nudžiugina gerais rezultatais.

Google yra menas ir mokslas tuo pačiu metu tad nieko keisto, kad norėdami gerai suprasti smulkmenas – turite kuo daugiau laiko bei dėmesio skirti akcentams. O tam reikalingas geras specialistas.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

 

Internetas

Vidinės nuorodos – kaip jos pagerina SEO?

vidinės nuorodos SEO

vidinės nuorodos SEO

Google pozicija yra aiški – kiekvienas puslapis turi būti naudingas lankytojui, kuris turi gauti visą reikalingą informaciją. Kaip padaryti, kad jis būtų naudingas? Priversti lankytoją paklaidžioti po puslapį. Tai padeda daryti vidinės nuorodos – iš vieno vidinio puslapio į kitą. Kai svetainė turi 10 vidinių puslapių, tai gana nesudėtinga padaryti. Bet kai tų puslapių yra daugiau? Čia prasideda įdomioji dalis, dėl kurios kreipiamasi į SEO agentūras.

Bet kuris puslapio savininkas turi geležinį argumentą – mano vidinės nuorodos yra meniu. Iš tikrųjų, per meniu galima patekti į visus puslapius. Bet ne visada. Labai paprasta situacija. Buhalterinių paslaugų įmonė turi savo tinklalapį. Jame yra 10 paslaugų aprašymų, kurios visos pasiekiamos iš meniu. Buhalteriai kartais rašo savo įmonės tinklaraštį. Atsivertus straipsnį meniu yra matomas, tačiau iš paslaugos aprašymo į straipsnį tiesiai nepateksite.

Ką reiktų daryti? Išeitis paprasta – paslaugų aprašymuose priminti, kad plačiau apie tam tikrus dalykus rašome tinklaraščio straipsnyje. Pageidautina išskirti šį tekstą pasvirusiu šriftu. Tada lankytojas, norėdamas sužinoti plačiau, nueis dar ir tinklaraščio paskaityti.

Kam gi to reikia?

Google Analytics fiksuoja tokį rodiklį, kaip išėjimo procentas (bounce rate). Kuo jis didesnis, tuo blogiau, nes reiškia, kad lankytojas užėjo tik į vieną puslapį. Jei tas bounce rate žemas, reiškia iš vidinio puslapio nuėjo į kitą puslapį, o paskui dar į kitą. Jau kuris laikas įtariama, kad Google gali stebėti bounce rate parodymus ir pagal tai reitinguoti puslapį. Kitas momentas yra lankytojo praleistas laikas puslapyje. Jei jis užeis tik į vieną, laikas trumpas. Jei į kelis – pailgėja. Tai irgi ženklas Google, kad svetainė yra gera, lankytojas joje ieško informacijos, todėl ji naudinga. Vidinės nuorodos reikalingos būtent užlaikyti lankytoją svetainėje. Kad jis tik nepabėgtų…

SEO atžvilgiu vidinės nuorodos yra svarbios. Pagal jas Google nusprendžia, kurie puslapiai yra esminiai ir sulaukia daugiausiai dėmesio. Jei iš kelių vidinių puslapių – paslaugų aprašymų – nuorodos veda į vieną tinklaraščio straipsnį, tai reiškia, kad jis pakankamai svarbus ir verta tokį rodyti paieškoje aukščiau. Tokia yra Google logika. Dėl to svarbu savo puslapius sujungti vidinėmis nuorodomis ne tik meniu punktais, bet ir nuorodomis tekste, kad lankytojui būtų aiškiai nurodyta, ką daryti ir kur eiti, kai jam pritrūko informacijos.

 

Internetas, Verslas

Kaip interneto svetainių kūrimas susijęs su SEO

interneto svetainių kūrimas

interneto svetainių kūrimasKuriate interneto svetainę ir jau iš karto ieškote, kas jai atliks SEO (optimizaciją paieškos sistemoms)? Palūkėkite. Pirmiausiai reiktų aiškiai suvokti, kaip interneto svetainių kūrimas susijęs su SEO ir ko galite reikalauti iš savo svetainės kūrėjų.

SEO parastai yra dviejų dalių procesas. Pirmoji dalis yra vidinis SEO. Tai techninis optimizavimas, kurį atlieka programuotojai, arba bent jau nuo jų sprendimų ir veiksmų visa tai priklauso. Pavyzdžiui, sitemap.xml sukūrimas, robots.txt failo redakcijos, kuriose nurodoma, kuriuos puslapius Google paieškos sistemos robotai turi skaityti, o kuriuos – aplenkti. Šie du esminiai vidinio SEO momentai gali būti atliekami pačių puslapių kūrėjų.

Vidinis SEO – tai visos vidinės nuorodos, jų struktūra, patogi ir logiška navigacija. Taip pat nuo puslapių kūrėjų priklauso, kaip apiforminamos iliustracijos kode. Neteisingas apiforminimas (be Alt teksto, netvarkingi failų pavadinimai) gali pakenkti pozicijoms, todėl čia SEO paslaugos teikėjų nereikia, pakanka, kad programuotojai viską tvarkingai sudėliotų.

Jei svetainėje yra daug vidinių puslapių, gali prireikti peradresavimo. Tvarkingas peradresavimas neužklius Google robotams, tačiau, jei peradresuojama iš vieno puslapio į kitą, o po to į trečią, ar ketvirtą, gali pasirodyti panašu į interneto šiukšlyną, kuriame tai siekiama maskuoti tikruosius puslapio ketinimus. Tai tiesiog nedidelė klaida, o jos pasekmės gali būti labai liūdnos, taip pat ir sudėtinga jas panaikinti bus ir geriausioms SEO bendrovėms.

Vidinis SEO didžiąja dalimi turėtų būti atliekamas pačių kūrėjų, kad paleidus svetainę, ją iš karto galėtų aplankyti Google robotai. Interneto svetainių kūrimas tai ne tik dizainas ir TVS (turinio valdymo sistema) diegimas, bet ir tokios mažos smulkmenėlės, turinčios itin didelę įtaką tolimesniems SEO optimizacijos veiksmams.

Jau nekalbame apie tokius dalykus, kaip dubliuoto turinio sutvarkymas, mobilioji versija ir tvarkingas CSS. Net jei šiuos reikalus paliksite samdytai SEO agentūrai, ji sugrįš atgal su tais pačiais nurodymais jūsų programuotojams. Taip sumokėsite papildomai už tai, ką galima pasidaryti iš karto.

Profesionalūs interneto puslapių kūrėjai dažnai nenoriai kalba apie vidinį SEO, tačiau užsakydami pas juos savo interneto svetainės sukūrimą, galite apie tai maloniai priminti. Komunikacija yra labai svarbi, nes priešingu atveju, gali kilti labai daug nesusipratimų ateityje, kuriuos ištaisyti bus gana sudėtinga ir brangu.