keyboard_arrow_right
SEO
Internetas, Verslas

Kodėl jūsų verslui būtina investuoti į SEO

Kiekvienam šiuolaikiniam verslui yra labai svarbu pasitelkti veiksmingas skaitmeninės rinkodaros priemones, kurios pasižymėtų kaip įmanoma didesne investicine grąža (ROI) ir padėtų pritraukti kuo didesnį tikslinių lankytojų srautą. Trumpiau tariant, šiomis dienomis didžioji dalis vartotojų jiems aktualios informacijos ieško naudodamiesi internetine paieška, todėl tampa labai svarbu tapti matomiems savo potencialiems klientams. Jei jūsų įmonės svetainė šiandien nėra matoma pirmajame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje pagal tikslinius raktažodžius, tuomet galite būti tikri, kad kasdien prarandate labai didelę dalį potencialių klientų, kurie galiausiai atitenka jūsų konkurentams.

Dėl minėtų priežasčių jūs turėtumėte imtis priemonių, kurios padėtų tokią padėtį kaip įmanoma greičiau išspręsti. Tai reiškia, kad jūsų svetainei reikėtų SEO. Žinoma, nemanykite, kad nuo dabar turėtumėte skirti labai daug dėmesio, laiko ir pastangų tam, jog patys įsisavintumėte visas SEO subtilybes ir galiausiai taptumėte tikri SEO specialistai. Kaip ir daugelyje kitų sričių, kalbant apie SEO, jums reikėtų kreiptis į patyrusius SEO specialistus. Todėl dabar turėtumėte skirti šiek tiek daugiau laiko ir peržiūrėti, kokios bendrovės veikia šiuolaikinėje SEO paslaugų rinkoje.

Visą tai padaryti jums bus lengviausia naudojantis ta pačia internetinės paieškos sistema. Tokiu būdu jūs galėsite suformuoti tikslingą užklausą, kuri padės jums greitai ir lengvai surasti įmones, kurios teikia profesionalias SEO paslaugas, pvz., seo365.lt. Be abejo, šiandien SEO paslaugos yra labai populiarus skaitmeninės rinkodaros sprendimas, kuriuo naudojasi labai didelė dalis įmonių, o tai reiškia, kad per daugelį metų rinkoje yra spėjusi susiformuoti ir didelė tokių paslaugų teikėjų pasiūla. Kuo didesnė pasiūla, tuo didesnė ir pasirinkimo laisvė, todėl būtų labai išmintinga neskubant palyginti skirtingų SEO paslaugų teikėjų taikomus sprendimus, turimą patirtį ir kitus individualius veiksnius.

Laimei, šiandien labai daug naudingos informacijos apie tokias paslaugas teikiančias įmones galima atrasti naudojantis internetu. Tai reiškia, kad jei apsilankysite pasirinktų bendrovių tinklalapiuose, turėtumėte pasidomėti, kokius SEO sprendimus jie jums galėtų pasiūlyti, kokias SEO metodikas jie linkę laikyti, kokios yra SEO paslaugų kainos, kokie yra darbų atlikimo terminai ir visų svarbiausia, kokie yra jų iki tol atliktų darbų rezultatai. Jūs turite gerai išsiaiškinti, kokius projektus jie iki šiol yra optimizavę ir kokius rezultatus jiems yra pavykę pasiekti. Tokiu būdu jums turėtų būti daug lengviau nuspręsti, ar konkreti bendrovė galėtų jums pasiūlyti profesionalias SEO paslaugas.

Taigi, kaip jau turbūt supratote, dabar būtų metas pasiraitoti rankoves ir kibti į SEO specialistų paieškas internetu. Kai pasirinksite šios srities profesionalus, kurie puikiai išmano savo darbą, tinkamai optimizuotas jūsų įmonės tinklalapis padės jūsų verslui tapti geriau matomam internete, pritraukti daugiau tikslinių lankytojų ir padidinti pardavimus.

Internetas, Verslas

SEO paslaugos – kodėl pritaikymas išmaniesiems prisideda prie „Google“ reitingų?

Mobilieji telefonai ir planšetės šiuo metu sudaro daugiau nei pusę paieškų ir pagaliau nukovė asmeninius kompiuterius per ganėtinai trumpą interneto gyvavimo laiką. Todėl išmanieji įrenginiai privertė „Google“ keisti požiūrį ir vis dažniau geriau reitinguoti tas svetainės, kurios yra pritaikytos pastariesiems (angl. mobile friendly). Žemiau paanalizuosime, kodėl SEO paslaugos turi taip pat daugiau dėmesio skirti išmaniesiems telefonams.

Puslapiai, kurie yra pritaikyti išmaniųjų ekranams pasieks ženkliai geresnius rezultatus, negu tie, kurie yra pritaikyti tik asmeninių kompiuterių ekranams. Taip galima teigti dėl to, kad didesnis paieškų kiekis yra atliekamas per mobiliuosius telefonus ir savaime suprantama, jog „Google“ siekia priekyje rodyti svetaines, kurios geriausiai patenkins vartotojų lūkesčius. Seniau būdavo taip, kad šioje paieškos sistemoje lankytojams kartais buvo rodomi rezultatai, kurie net netilpdavo į telefono ekraną ir savaime suprantama, kad tai nepatiko daugeliui. Taigi tinkamos SEO paslaugos turi padėti pakilti „Google“ reitinguose per visas platformas.

Jeigu taip nebūtų atsitikę, tai greičiausiai svetainių kūrėjai būtų dar negreitai būtų jas optimizavę visiems įrenginiams. Pati „Google“ sistema tikrai negalėjo prievarta priversti seno dizaino puslapius atsinaujinti, tačiau tokiais veiksmais buvo parodyta, kai išmanieji įrenginiai yra ateitis ir be jų nejudėsite į priekį. Tai buvo padaryta tarsi iš kitos pusės, nes bausti puslapius dėl atgyvenusio dizaino butų buvę neetiška. Vietoj to paieškos sistema „apdovanojo“ tuos, kurie buvo prisitaikę savo turinį mobiliesiems įrenginiams.

Visa tai paskatino svetainių savininkus galvoti apie jų atnaujinimus ir tai įvyko net labai greitai bei milžinišku mastu. Dabar jau yra labai sunku atrasti internetinį puslapį, kuris būtų populiarus ir per telefono ekraną atrodytų nedailiai ir kaip iš kokių 2000-ųjų. Žinoma, kad dėl to SEO paslaugos turėjo adaptuotis iš pilnos integracijos į asmeninius kompiuterius, į resursų paskirstymą ir kitoms platformos, kuriose veikia „Google“ paieškos sistema. Dabar jau net pačiuose „Google“ rezultatuose pamatyti tokį puslapį yra tikra retenybė, o kartais net džiaugsmas akims, nes jie tikrai išsiskiria savo išvaizda ir dizainu.

Internetas, Verslas

Konversijų atsipirkimas – Google menas

seo

seo

Gera reklama gali padėti internetiniam puslapiui būti kur kas labiau matomu, tačiau reikia dar prieš perkant reklamą labai kruopščiai sutvarkyti pačią svetainę kad viskas atrodytų puikiai. Žinoma, tiek estetikai kad viskas atrodytų patraukliai, tiek Google robotams, kad jie matytų jog Jūsų puslapis atitinka tam tikras sąlygas, kurios garantuoja, kad būsite patrauklus.

Konversijų optimizavimas yra atsakingas darbas, tačiau prieš išnaudojant skaitmeninio marketingo galimybes – jis yra būtinas. Darbus svarbu palikti specialistams, kadangi jie puikiai išmano visus akcentus ir garantuoja, kad viskas bus pagal poreikius.

Atsipirkimo kompanijos yra labai įvairios, tad daug dėmesio yra skiriama smulkmenoms, kurios gali garantuoti, kad sutvarkytas internetinis puslapis bus patrauklus, kad jis bus perkamas ir tuo pačiu sudomins klientus. Žinoma, kiekvienu atveju reikia išsikelti tikslus, kurių yra siekiama. Tai turėtų bent jau preliminariniai padėti susidaryti planą, žingsnius, kuriais bus einama tikslo link.

Konversijų optimizavimas yra skirtas ne tik greitiems pardavimams, tačiau geros reputacijos kūrimui, o tai labai dažnai vadinama svarbiausia sąlyga, kuri gali garantuoti, kad verslas bus našus. Žinoma, galimas sėkmingas internetinės prekybos vietos suderinimas su fizine parduotuve. Tokiu atveju dažniausiai ieško labiausiai tinkamų reklamos būdų, kurie gali padėti paskatinti vienose platformose perkančius asmenius įsigyti reikalingus daiktus kitose ir taip palaikyti harmoniją, tad visur būtų perkama gana aktyviai.

Suprantama, kad konversijų tikslų nustatymui reikia ne tik profesionalumo, tačiau taip pat ir smulkmenų bei galimybių vertinimo. Paprasčiausiai šiuo metu pasirinkimas yra labai platus, labai įvairus, tad kiekvienas ieškantis gali rasti tai, kas jam labiausiai tinka. Dažniausiai stengiamasi, kad pavyktų sukurti teigiamą reputaciją apie įmonę, kadangi tai yra ilgalaikė nauda, kurios siekiama.

Visi akcentai bu įgyvendinti kur kas paprasčiau tokiu atveju, jeigu skirkite laiko geriausio specialisto pasirinkimui. Žinoma, visada verta dirbti su tokiu, kurie teikia kuo daugiau paslaugų. Šiuo atveju tai gali būti Google ads specialistas, kuris taip pat daug domisi SEO, galiausiai, kuriam konversijų optimizavimas yra visiškai įprastas darbas, kuris padeda suderinus skaitmeninio marketingo galimybes – pasiekti kuo geresnius rezultatus.

Taip pat reikia sutvarkius puslapį ir jo konversijas imtis kuo daugiau skirtingų reklamos galimybių, kurios taip pat yra draugiškos Google arba tiksliau – tų reklamų, kuris yra ir siūlomos Google. Pasikartosime, kad šiuo atveju labai vertinamas ads, kuris gali būti labai įvairus ir dažniausiai naudojamas labai greitam rezultatui pasiekti. Taip at geras pasirinkimas yra ir SEO paslaugos, kurios dažnai vadinamos skaitmeninio marketingo karaliumi, kuris garantuoja ilgalaikę naudą.

Konversijų didinimas daugiausia skirtas geros reputacijos gerinimui. O kai ta pati reputacija bus gera – tokiu atveju pardavimai bus kur kas masyvesni, o tai, žinoma, ir yra verslo poreikis. Dažniausiai pačioje pradžioje atliekami tokie veiksmai, kurie padeda pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat pasirenkama tokia strategija, kad jie Jūsų puslapyje prabūtų kuo daugiau laiko, žinoma, ir tokia, kuri padeda daugiau pirkti. Tačiau viskas turi būti atliekama sistemingai, žingsnis po žingsnio. Tokiu atveju galiausiai pradinis indėlis labai greitai atsipirks ir pamatysite, kad konversijų optimizavimas galbūt buvo pats geriausias Jūsų pasirinkimas, kuris nudžiugina gerais rezultatais.

Google yra menas ir mokslas tuo pačiu metu tad nieko keisto, kad norėdami gerai suprasti smulkmenas – turite kuo daugiau laiko bei dėmesio skirti akcentams. O tam reikalingas geras specialistas.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

 

Internetas

Vidinės nuorodos – kaip jos pagerina SEO?

vidinės nuorodos SEO

vidinės nuorodos SEO

Google pozicija yra aiški – kiekvienas puslapis turi būti naudingas lankytojui, kuris turi gauti visą reikalingą informaciją. Kaip padaryti, kad jis būtų naudingas? Priversti lankytoją paklaidžioti po puslapį. Tai padeda daryti vidinės nuorodos – iš vieno vidinio puslapio į kitą. Kai svetainė turi 10 vidinių puslapių, tai gana nesudėtinga padaryti. Bet kai tų puslapių yra daugiau? Čia prasideda įdomioji dalis, dėl kurios kreipiamasi į SEO agentūras.

Bet kuris puslapio savininkas turi geležinį argumentą – mano vidinės nuorodos yra meniu. Iš tikrųjų, per meniu galima patekti į visus puslapius. Bet ne visada. Labai paprasta situacija. Buhalterinių paslaugų įmonė turi savo tinklalapį. Jame yra 10 paslaugų aprašymų, kurios visos pasiekiamos iš meniu. Buhalteriai kartais rašo savo įmonės tinklaraštį. Atsivertus straipsnį meniu yra matomas, tačiau iš paslaugos aprašymo į straipsnį tiesiai nepateksite.

Ką reiktų daryti? Išeitis paprasta – paslaugų aprašymuose priminti, kad plačiau apie tam tikrus dalykus rašome tinklaraščio straipsnyje. Pageidautina išskirti šį tekstą pasvirusiu šriftu. Tada lankytojas, norėdamas sužinoti plačiau, nueis dar ir tinklaraščio paskaityti.

Kam gi to reikia?

Google Analytics fiksuoja tokį rodiklį, kaip išėjimo procentas (bounce rate). Kuo jis didesnis, tuo blogiau, nes reiškia, kad lankytojas užėjo tik į vieną puslapį. Jei tas bounce rate žemas, reiškia iš vidinio puslapio nuėjo į kitą puslapį, o paskui dar į kitą. Jau kuris laikas įtariama, kad Google gali stebėti bounce rate parodymus ir pagal tai reitinguoti puslapį. Kitas momentas yra lankytojo praleistas laikas puslapyje. Jei jis užeis tik į vieną, laikas trumpas. Jei į kelis – pailgėja. Tai irgi ženklas Google, kad svetainė yra gera, lankytojas joje ieško informacijos, todėl ji naudinga. Vidinės nuorodos reikalingos būtent užlaikyti lankytoją svetainėje. Kad jis tik nepabėgtų…

SEO atžvilgiu vidinės nuorodos yra svarbios. Pagal jas Google nusprendžia, kurie puslapiai yra esminiai ir sulaukia daugiausiai dėmesio. Jei iš kelių vidinių puslapių – paslaugų aprašymų – nuorodos veda į vieną tinklaraščio straipsnį, tai reiškia, kad jis pakankamai svarbus ir verta tokį rodyti paieškoje aukščiau. Tokia yra Google logika. Dėl to svarbu savo puslapius sujungti vidinėmis nuorodomis ne tik meniu punktais, bet ir nuorodomis tekste, kad lankytojui būtų aiškiai nurodyta, ką daryti ir kur eiti, kai jam pritrūko informacijos.