Lipnios etiketės – smulkmena, kuri iš tiesų yra svarbesnė, nei manėme anksčiau

lipnios etiketėsĮsivaizduokite, kokia sumaištis kiltų prekybos centruose, jei ten dirbantys konsultantai būti įpreigoti klientams pristatyti detalią kiekvienos prekės charakteristiką? Visa laimė, jog šiandien tokią funkciją atlieka ant produktų užklijuotos lipnios etiketės, o informacijos iš darbuotojų teiraujamasi tik išimtiniais atvejais. Iš pažiūros tai – smulkmena, tačiau geriau pagalvojus – pats svarbiausias faktorius įsigyjant bet kokio pobūdžio prekę.

Lipnių etikečių kiekvienas iš mūsų matome N kartų per dieną – nereikia net eiti į parduotuvę, užtenka apsidairyti savo virtuvėje ar vonios kambaryje. Kalbant apie pastarųjų paskirtį, galime išskirti keletą  aspektų:

  • Pristatyti produktą bei informuoti vartotoją.

„Pristatymo“ etiketę dažniausiai matome „paradinėje“ gaminio pusėje (nors neretai šią funkciją atstoja ir kiti produkto ženklimo būdai, tarkime – spauda ant gaminių). Pavyzdžiui, jei tai šampūnas, matysime gamintojo pavadinimą, rūšį ir dar keletą detalių, turinčių patraukti potencialaus pirkėjo dėmesį. Lipnios etiketės taip pat klijuojamos ir kitoje gaminio pusėje. Pastarosiose pateikiama visa svarbiausia informacija apie produktą – sudėtis, pagamino vieta, data, tinkamumo laikas, laikymo sąlygos, vartojimo instrukcija ir panašiai. Itin griežti reikalavimai taikomi maisto produktų ženklinimui.

  • Atkreipti dėmesį.

Tokios dažniausiai yra „trumpalaikės“ etiketės. Tarkime, parduotuvė paskelbia kelias dienas trunkančią akciją ir, norint atkreipti didesnio pirkėjų rato dėmėsį, ant produktų priklijuojamos papildomos etiketės, informuojančios apie palankesnę kainą ar kitą viliojančią galimybę.

  • Prisidėti prie gaminio išskirtinumo.

Originalaus dizaino lipni etiketė gali prisidėti prie konkretaus gaminio išskirtinumo lyginant su kitomis tos pačios rūšies prekėmis. Neretai būtent tai prisideda prie vartotojo apsisprendimo pirkti būtent šį gaminį. Tačiau gamintojas turi nepamiršti, jog originalumas etiketėje negali užgožti informacijos pateikimo – toks faktas būtų traktuojamas kaip produktų ženklinimo taisyklių pažeidimas.

Kaip lipnios etiketės atsiduria ant produkto? Tai – dar vienas sprendimas, kurį turi priimti gamintojas? Yra pora variantų:

  • Gamybos įmonė įsigyja specialius etikečių spausdintuvas ir produktų ženklinimas yra įtraukiamas į pastarosios atliekamų funkcijų sąrašą. Šis variantas yra tinkamas tokiu atveju, kai etikečių kiekis yra pastovus bei didelis, o įmonė pajėgi atlikti papildomą darbą.
  • Etikečių gamyba patikima tos srities profesionalams – įmonėms, užsiimančioms produktų ženklinimu bei spauda ant gaminių. Toks pasirinkimas bene idealiausias tada, kai etikečių poreikis nėra nuolatinis bei didelis arba įmonėje dirbančiam personalui trūksta kvalifikacijos produkcijos ženklinimui atlikti. Negana to, tik šioje veikloje besispecializuojantys asmenys gali parinkti, kokia etiketė kokiam produktui yra tinkamiausia. Pastarosios gali skirtis ne tik dizainu, bet ir medžiaga, iš kurios yra pagamintos (galima rinktis tarp matinio, pusiau blizgaus, ryškiaspalvio, metalizuoto, termopopieriaus, polietileno plėvelės): savaime suprantama, jog vienaip reikėtų ženklinti namų apyvokos prekės dėžutę, o kitaip – šampūno indelį.

Nors savo plotu ir užimančios nedaug vietos, lipnios etiketės reikšmingos tiek gamintojui, tiek ir pirkėjui. Vienam tai gali padėti parduoti prekę (bei atitikti keliamus reikalavimus), o kitam palengvina apsisprendimą, koks produktas geriausiai atitinka individualius reikalavimus.

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *