Tekstinė reklama. Google AdWords reklama

profesionalus Googel AdWords reklama

Kas gi yra tekstinė reklama?

Tekstinės reklamos esmė – tai jūsų reklaminių skelbimų platinimas kituose web-resursuose. Be to, tekstinė reklama rodoma pagal tam tikrą kontekstą, t.y. visiškai arba dalinai yra susijusi su internetiniu puslapiu, kuriame yra patalpinta. Reklamuotojas turi mokėti pinigus už perėjimų per reklamą skaičių, o web-resursas, kuriame talpinami skelbimai, gauna tik menką sumą už unikalių vartotojų click‘us. Žinoma, tam tikrą procentą už tarpininkavimą pasiima ir pati tekstinės reklamos sistema, juk per ją ir susitinka web-meistrai ir reklamuotojai.

Šiandien tekstinė reklama nukonkuruoja apsikeitimų baneriais (banner exchange) reklamą ir tampa vienu iš pačių efektyviausių įrankių kompleksiškai reklamuoti tinklapius. Palyginimui, spalvoti ir mirgantys baneriai su laiku pradeda erzinti vartotoją savo įkyrumu ir, be to, ne visada atitinka tinklapio tematiką. Tuo tarpu tekstinė reklama šiuo aspektu atrodo kur kas ramiau, nes yra realizuota tekstiniu formatu. Tekstinės reklamos blokai atitinka bendrą web-resurso ar paieškos sistemos dizainą. Tokiu būdu tekstinė reklama daug mažiau erzina tinklapio vartotoją nei baneris, judantis reklaminis langas ar eilinės multimedinės gudrybės.

Tekstinės reklamos privalumas yra ir tame, kad skelbimai gali būti talpinami ir paieškų rezultatų puslapyje. Todėl labai tikėtina, kad, pavyzdžiui, vartotojas, ieškantis informacijos „tinklapio reklama“ Google‘e, paspaus ir ant jūsų reklaminio skelbimo, kuris bus rodomas prie paieškos rezultatų. Būtent todėl visos stambios tekstinės reklamos sistemos veikia neatsiejamai nuo paieškų servisų, pavyzdžiui, Google AdWords reklama veikia su Google.

Tekstinės reklamos privalumai

Kalbant apie tekstinės reklamos privalumus, galima išskirti štai tokius pliusus:

  • Tikslinės auditorijos atvedimas į tinklapį;
  • Aukšto lankomumo garantija (reklamos platinimas paieškų sistemose ir daugelyje partnerinių tinklų);
  • Greitas atsipirkimas (reklama pradeda veikti iškart, kai tik atsiduria tinkle);
  • Ekonomiškumas – imamas mokestis tik už unikalių vartotojų perėjimą į reklamą;
  • Nesudėtingas išlaidų planavimas – tekstinė reklama veikia netgi turint minimalų biudžetą;
  • Reklaminių skelbimų talpinimo įrankis – patys galite rinktis kokiuose tinklapiuose norėsite rodyti savo reklamą;
  • Tekstinės reklamos valdymas nesudėtingas;
  • Egzistuoja greitos korekcijos galimybė keičiantis situacijai rinkoje ar web-resurso reklamos taktikai;
  • Galimybė parodyti skelbimus auditorijai iš nustatyto regiono (geografinis targeting‘as);
  • Laiko targeting‘as – jūsų skelbimai gali būti rodomi nustatytu laiko intervalu, pavyzdžiui, tik nustatytomis valandomis.

Tekstinės reklamos minusai

Nepaisant daugybės akivaizdžių tekstinės reklamos privalumų, yra ir trūkumų, tačiau jų tėra vos keletas:

  1. Kaina už click‘ą – aukciono sistema reklamuotojus įpareigoja nuolat didinti click‘o kainą tam, kad skelbimai būtų rodomi gerose vietose.
  2. Siaura užklausų tematika priveda prie to, kad viename reklaminiame bloke vienas šalia kito atsiduria tinklapiai-konkurentai. Tad taip reklaminė platforma gali sukurti tiesioginę konkurenciją jūsų paslaugai ar prekei.
  3. Nepasitikėjimas tekstine reklama – pasitaiko atvejų, kai reklamuojami „lochotronai“. Žinoma, sistemos atskiria netikrus skelbimus. Tačiau daugeliu atvejų abejotina reklama atsiduria kartu su rimtais ir tikrais pasiūlymais. Taip mažėja padorių reklamuotojų įvaizdis.

Efektyvi tekstinė reklama – ko jai reikia?

Kaip ir bet kuri kita reklama internete – tekstiniai skelbimai pirmiausia yra orientuoti į vartotoją, o paskui ir į paieškos užklausas. Norint apimti tam tikrą tikslinę auditoriją ir sudarant reklaminius skelbimus, vertėtų vadovautis šiomis taisyklėmis:

  • Naudoti raktinius žodžius. Taip pat viename skelbime pavartoti keletą užklausų frazių;
  • Sudaryti patrauklius reklaminius skelbimus, kurie ragintų potencialų vartotoją pereiti į jūsų tinklapį (žinoma, laikantis tekstinės reklamos serviso taisyklių);
  • Naudoti „minus žodį“ (t.y. nurodyti tuos žodžius, pagal kuriuos jūsų skelbimai nebus rodomi netgi esant reikalingai raktinei frazei);
  • Skelbime neįvardinti produkto arba savo įmonės pavadinimo (išimtis taikoma žinomiems ir populiariems brendams);
  • Skelbimo tekste galima naudoti informaciją apie akcijas, nuolaidas, pristatymo variantus, publikuoti konkurencingą prekės kainą;
  • Reklamuojant prekę arba paslaugą, vienu teiginiu pirkėjui pristatyti esminius privalumus.

Siekiant gauti maksimalią naudą iš tekstinės reklamos, galima skelbimą patalpinti iš karto keliose tekstinės reklamos sistemose.

Tekstinė Google AdWords reklama

Pagal patikimumą, sąžiningumą ir efektyvumą – Google AdWords reklama sėkmingai užima lyderės pozicijas. Nors tai tikrai nėra vienintelė tekstinės reklamos sistema pasaulyje. Besireklamuojantys gali būti tikri, kad kiekvienas centas bus išleistas ne veltui ir reklamuojama svetainė sulauks unikalių tikslinių vartotojų.

Daug kam Google AdWords reklamos vartotojo interfeisas atrodo labai sudėtingas, tačiau kruopščiai išnagrinėjus sistemą ir įsisavinus valdymo įrankius, galima gauti daug naudingos informacijos. Pavyzdžiui, labai įdomu stebėti reklaminio skelbimo efektyvumo dinamiką, kuri priklauso nuo mažiausių pasikeitimų tekste.

Šiandien Googel Adwords reklama tobulina ne tik geografinį ir kalbinį, bet ir elgesio targeting‘ą. Tai reiškia, kad jei vartotojas dažnai ieško informacijos apie kokias nors šalis, tai jam tuo pačiu parodo ir turistinių kompanijų skelbimus.

Googel AdWords reklamos vieno click‘o kaina yra nuo vieno iki dešimties centų. Besireklamuojantis gali nustatyti savo kainą už click‘ą. Realizuotas autobrokeris dirba klientui, t.y. taupo pinigus, efektyviai išnaudoja bet kokį, net ir patį menkiausią biudžetą. Išvystytas atskaitingumas neleidžia abejoti sistemos darbo sąžiningumu ir kokybe. Plačios darbo su raktiniais žodžiais galimybės ir įžvalgi statistika padeda besireklamuojantiems sudaryti klikabilius reklaminius skelbimus.

Reziumė

Tekstinė reklama laikoma patogiu ir efektyviu būdu kompleksiškai išreklamuoti puslapį, ypač jei web-resurso savininkas rūpinasi savo prekių ar paslaugų pardavimu. Pasitelkus į pagalbą profesionalus Googel AdWords reklama sutaupys ne tik jūsų pinigus, bet ir laiką.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *