Sovietinio „kirpimo” kartą, gyvenusią nepritekliaus laikais ir dėl to išsiugdžiusią taupymo bei kaupimo įprotį, sparčiai keičia naujo mąstymo žmonės, vertinantys kokybę bei kasdienio gyvenimo komfortą. Ši tendencija akivaizdi daugelyje sričių, ne išimtis buitinė technika bei jos įsigijimas. Ar, nusprendus atverti piniginę vieno ar kito buitinio prietaiso įsigijimui, kaina vis dar išlieka svarbiausiu faktoriumi?
Atlikti statistiniai tyrimai pateikė įdomius faktus, iliustruojančius butinės technikos pirkimo įpročius lietuvių tarpe. Užbėgsime už akių: kokybė savo svarba kainą gerokai lenkia!
Gaminio kokybė
Buitinė technika – gerokai ilgaamžiškesnė investicija į ateitį lyginant su kompiuterine technika ar mobiliojo ryšio priemonėmis. Lietuviai, užuot su nekantrumu laukę didžiųjų išpardavimų bei planuojantys muštis dėl pigiausios viryklės ar šaldytuvo, renkasi kitą alterntyvą – taupyti ant kokybe pasižyminčio, pirkėjų bei ekspertų teigiamai vertinamo prekinio ženklo gaminio.
Kainos ir kokybės santykis
Kad ir kaip garsiai bekalbama apie gerėjančią ekonominę situaciją Lietuvoje bei perkamosios galios augimą, tautiečiai nėra linkę aklai leisti pinigus. Jei gali analogiškų techninių parametrų prekę įsigyti pigiau, kam švaistyti pinigus brangesnės įsigijimui? Amenys, prieš nuspresdami, kokį konkrečiai buitinį prietaisą įsigys, praleidžia daug laiko ieškodami optimaliausio kainos bei kokybės santykio.
Didelis dėmesys garantiniam laikotarpiui
Buitinė technika, kuriai siūlomas ilgesnis garantinio aptarnavimo laikotarpis, vartotojo yra vertinama palankiau. Visų pirma, žmogus, gavęs ilgesnę garantiją, apsidraudžia nuo finansinių išlaidų bei nepatogumo įrenginio gedimo ir remonto atveju. Kita vertus, ilgesnė garantija vertinama kaip gaminio bei gamintojo patikimumo bei kokybės ženklas. Logiška: negi gamintojas suteiks ilgą garantiją produktui, kurios kokybe pats abejoja. Už pratęstą buitinės technikos prietaiso garantiją pirkėjai yra linkę sumokėti ir papildomai.
Reikalavimas gaminio daugiafunkciškumui
Šiuolaikinis pirkėjas pageidauja, jog buitinė technika atliktų daugiau nei savo pradinę funkciją: pavyzdžiui orkaitė, užuot vien kepusi pyragus, turi…savaime išsivalyti. Daugiafunkciškumo poreikis klientų tarpe aplenkė gaminio dizaino svarbą.
Buitinės technikos prietaisų įsigijimo įpročių pokyčius salygoja ne tik gerėjanti pirkėjų finansinė padėtis: šie linkę savarankiškai rinkti informaciją apie dominančio gaminio techninę charakteristiką, analizuoti kitų pirkėjų atsiliepimus, o ne aklai pasikliauti konsultanto rekomendacijomis. Dėl šių priežasčių kokybės reikalavimas, kalbant apie buitinės technikos įsigijimą, lenkia mažiausios kainos poreikį.
Parašykite komentarą