Šiais laikais skaitmeninė komunikacija yra sėkmės garantas ir tinkamai jos nesusitvarkius, darbų nepalikus savo srities profesionalams – didelė tikimybė, kad iškilus krizei nemokėsite su ja susitvarkyti, o prasta komunikacija gali būti tos krizės priežastis. Skaitmeninė komunikacija leidžia paprastai įvertinti pasirenkamos strategijos našumą, pavyzdžiui, kiek efektyvūs socialiniai tinklai ir kiek jie pasiekia vartotojus, kokie raktiniai žodžiai „einamiausi“, galiausiai, kaip pateikiama reklama yra pelningiausia ir gali padėti pasiekti vartotoją.
Strategiškai suformuota komunikacija – kelias į sėkmę. Žinoma, profesionalumui reikia specialisto, kuris įvaldęs komunikacijos įrankius – Facebook, AdWords bei visus kitus – gali pasiūlyti tinkamiausią kelią link savo kliento. Google Analytics – geriausias įrankis galintis padėti įvertinti, ar pasirinkta komunikacijos strategija yra tinkama.
Ženklai, kurie rodo, kad komunikacija Jums neatsipirks
Jeigu norite, kad Google Analytics rezultatai jus džiugintu – labai svarbu pasisamdyti komunikacijos profesionalus. Savarankiškai išmokti visas smulkmenas – sunku ir tai reikalauja labai daug laiko.
Norėdami būti tikri, kad šis įrankis įdiegtas teisingai ir rodys tikslius rezultatus – atsakykite sau į kelias klausimus.
- Ar Google Analytics įdiegė savo srities profesionalas, sertifikuotas specialistas?
- Ar Jums buvo sukurta/ar turite Tag Manager paskyrą?
- Ar Jums buvo sukurta/ar turite Google Search Console paskyrą?
- Atsižvelkite, ar programos diegimo metu Jūsų buvo prašoma organizacijos IP adreso?
- Ar programos diegimo metu su specialistu aptarėte, kokie rodikliai Jūsų puslapyje turi būti matuojami?
Jeigu kuris nors klausimas Jums atrodo neaiškus, arba jeigu tiksliai žinote, kad atsakymas į klausimą yra NE – tokiu atveju didelė tikimybė, kad Jūsų investicija į komunikaciją paprasčiausiai neatsipirks. Kaip taip gali būti ir kaip mes tai žinome? Tiksliai nežinodami į ką investuojate – gausite ir neaiškius rezultatus, kurie trukdys susidaryti nuomonę, ar pasirinkta komunikacija yra tinkama.
Žinoma, jeigu Jūsų verslas turi TIK socialinę paskyrą – tokiu atveju Google Analytics Jums nėra reikalingas. Šiuo atveju puikiai užteks ir komunikacijos statistikos. Priešingai – kiekvienas internetinio puslapio turėtojas turėtų investuoti į šią programą ir jos palaikymą. Tai – puikus būdas geriau pažinti savo klientus ir suprasti, ko jie nori.
Tinklapio lankomumas ir komunikacija
Komunikacija virtualioje erdvėje ir pačio internetinio puslapio lankomumas – glaudžiai susiję aspektai. Nors tiek vienas, tiek kitas turi atskirus statistinius rodiklius, tačiau iškilus klausimui: kokia skaitmeninė rinkodara yra tinkamiausia – būtent minėti rodikliai gali padėti paprasčiau apsispręsti. O geras sprendimas garantuoja, kad investavus į reklamą ji sugrįš su kaupu.
Dažniausiai apsvarstomi šie marketingo įrankiai: SEO, socialinė komunikacija, AdWords ar bet kokia kita galimybė. Reklamų tipų pasirinkimas – platus ir būtent Google Analytics padės įvertinti, kokia būtų tinkamiausia Jūsų atveju.
Google Analytics pagalba Jūsų verslui
Google Analytics įrankis – Google Audit padeda automatizuotai patikrinti ir konkrečiai Jums pateikti nustatytus parametrus, kurie Jums aktualūs ir padeda apsispręsti dėl reklamos. Programa turi net 25 skirtingus diegimo parametrus, kurie padeda matyti skirtingas charakteristikas ir iš jų pasidaryti konkrečias išvadas. Ne itin didelį efektyvumą apimančios sritys bus pažymėtos raudona spalva, tačiau tai tikrai nereiškia, kad šioje sferoje viskas yra blogai. Kiekvienas parametras turi būti įvertinamas individualiai, tačiau bet kuriuo atveju matant, kad ne viskas klostosi kaip per sviestą – labai svarbu tinkamai į tai reaguoti ir keisti strategiją.
Investuodami į Google Analytics galite nemažai sutaupyti ir net uždirbti.
Daugiau informacijos: https://www.raibec.lt/kaip-isvengti-klaidu-skaitmenineje-komunikacijoje/
Parašykite komentarą