keyboard_arrow_right
lipnios etiketės
Laisvalaikis, Namai, Verslas

Kaip lipnios etiketės apsaugo jūsų siuntą

Lipnios etiketės

Lipnios etiketėsTurite elektroninę parduotuvę ir rūpinatės, kad pirkėjus prekės pasiektų ne tik laiku, bet ir nepriekaištingos būklės? Užsisakėte ką nors internetu ir laukiate to daikto visiškai ramiai, žinodami, kad jis bus tinkamai supakuotas ir iki pat jūsų namų nesurinks nei vieno įbrėžimo? Tuomet jūs tikriausiai domėjotės siuntų bei pakavimo sfera ir išsiaiškinote, kad siuntą apsaugoti padeda lipnios etiketės.

Jei siuntų klausimas jums aktualus, bet apie specialias etiketes nieko negirdėjote, suteiksime informacijos, kuri tikrai svarbi. Gyvename tokiame amžiuje, kai prekybos internetu mastai didžiuliai, o tai reiškia, kad būtinas geras prekių įpakavimas. Negana to, kiekvienas daiktas specifinis. Mobilusis telefonas, knyga, megztinis, kėdė, servizas – labai skirtingi produktai, ir visiems jiems reikalinga specifinė pakuotė.

Lipnios etiketės yra efektyvi siuntos apsauga, skirta ne tik atgrasyti nuo pakuotės atplėšimo, bet ir informuoti, ar ji nebuvo atidaryta. Genialu ir paprasta: jei lipdukas nesugadintas, vadinasi, siunta neatidaryta. Specialios etiketės pagamintos apgalvotai, jos tvirtai prilimpa, o nuplėšiant suyra. Kai nuklijuojate, ant pakuotės paviršiaus lieka žymės.

Tai prevencinė priemonė, kuri paprastai gaminama be spaudos, bet esant poreikiui ant lipdukų spausdinami norimi užrašai. Tokiu būdu etiketės pritaikomos prie konkrečios įmonės poreikių. Nors labiausiai akcentuotinas siunčiamo daikto saugumas, svarbus ir įmonės identitetas. Jei užsisakote etikečių su pasirinktais užrašais, užsitikrinate, kad lipdukas bus kitoks nei konkurentų. Taip ir klientai lengviau įsidėmės, iš kokios parduotuvės sėkmingai įsigijo prekę.

Lipnios etiketės naudingos saugant privatumą. Nei vienas pirkėjas nenorėtų, kad bet kas galėtų pasižvalgyti po jo užsisakytas prekes. Dar vienas dalykas, kurį reikia paminėti, – prevencija prieš klastojimą. Šį uždavinį atlieka holografiniai lipdukai. Pasirenkamas norimas dydis, tad lipdukai pritaikomi reikiamose vietose.

Lipnias etiketes dažnai perka įmonės. Joms aktualūs dideli kiekiai. Kuo daugiau perkama, tuo mažesnė tampa vienos pakuotės kaina. Apsimoka pirkti ne po vieną ir ne po dvi pakuotes, o dešimtimis.

Kartu su lipdukais dažnai prireikia įvairių kitų pakavimo reikmenų. Tai dėžės, maišeliai, pakavimo plėvelės ir t. t. Kas svarbu perkantiems šias priemones? Tarp pirminių kriterijų įvardijama kaina. Juk parduodant prekes reikšmė teikiama pelnui. Jei pakuotės sudarytų pernelyg daug kaštų, pelnas gerokai sumenktų. Gera žinia, kad pakavimo prekės siūlomos tikrai ne už kosmines kainas. Taip pat išlieka patrauklesnės kainos įsigyjant daugiau.

Kitas rūpimas dalykas yra kokybė. Tiek lipnios etiketės, tiek giminiškos prekės turi būti funkcionalios ir pateisinti lūkesčius. Tuomet kiekviena siunta, kiekviena prekė pas gavėją keliauja patikimai. Tik tada klientai elektroninę parduotuvę įvertina teigiamai, nepagaili gerų atsiliepimų. Ir nesibodi iš jos pirkti vėliau.

Tad ne tik lipnios etiketės, bet ir apskritai visi pakavimo reikmenys yra susiję su siuntų saugumu. Aišku, ir pakuojama neatmestinai – parenkamos optimaliausio dydžio dėžės, tvarkingai klijuojama lipni juosta ir t. t.

 

 

 

Verslas

Lipnios etiketės – smulkmena, kuri iš tiesų yra svarbesnė, nei manėme anksčiau

lipnios etiketės

lipnios etiketėsĮsivaizduokite, kokia sumaištis kiltų prekybos centruose, jei ten dirbantys konsultantai būti įpreigoti klientams pristatyti detalią kiekvienos prekės charakteristiką? Visa laimė, jog šiandien tokią funkciją atlieka ant produktų užklijuotos lipnios etiketės, o informacijos iš darbuotojų teiraujamasi tik išimtiniais atvejais. Iš pažiūros tai – smulkmena, tačiau geriau pagalvojus – pats svarbiausias faktorius įsigyjant bet kokio pobūdžio prekę.

Lipnių etikečių kiekvienas iš mūsų matome N kartų per dieną – nereikia net eiti į parduotuvę, užtenka apsidairyti savo virtuvėje ar vonios kambaryje. Kalbant apie pastarųjų paskirtį, galime išskirti keletą  aspektų:

  • Pristatyti produktą bei informuoti vartotoją.

„Pristatymo“ etiketę dažniausiai matome „paradinėje“ gaminio pusėje (nors neretai šią funkciją atstoja ir kiti produkto ženklimo būdai, tarkime – spauda ant gaminių). Pavyzdžiui, jei tai šampūnas, matysime gamintojo pavadinimą, rūšį ir dar keletą detalių, turinčių patraukti potencialaus pirkėjo dėmesį. Lipnios etiketės taip pat klijuojamos ir kitoje gaminio pusėje. Pastarosiose pateikiama visa svarbiausia informacija apie produktą – sudėtis, pagamino vieta, data, tinkamumo laikas, laikymo sąlygos, vartojimo instrukcija ir panašiai. Itin griežti reikalavimai taikomi maisto produktų ženklinimui.

  • Atkreipti dėmesį.

Tokios dažniausiai yra „trumpalaikės“ etiketės. Tarkime, parduotuvė paskelbia kelias dienas trunkančią akciją ir, norint atkreipti didesnio pirkėjų rato dėmėsį, ant produktų priklijuojamos papildomos etiketės, informuojančios apie palankesnę kainą ar kitą viliojančią galimybę.

  • Prisidėti prie gaminio išskirtinumo.

Originalaus dizaino lipni etiketė gali prisidėti prie konkretaus gaminio išskirtinumo lyginant su kitomis tos pačios rūšies prekėmis. Neretai būtent tai prisideda prie vartotojo apsisprendimo pirkti būtent šį gaminį. Tačiau gamintojas turi nepamiršti, jog originalumas etiketėje negali užgožti informacijos pateikimo – toks faktas būtų traktuojamas kaip produktų ženklinimo taisyklių pažeidimas.

Kaip lipnios etiketės atsiduria ant produkto? Tai – dar vienas sprendimas, kurį turi priimti gamintojas? Yra pora variantų:

  • Gamybos įmonė įsigyja specialius etikečių spausdintuvas ir produktų ženklinimas yra įtraukiamas į pastarosios atliekamų funkcijų sąrašą. Šis variantas yra tinkamas tokiu atveju, kai etikečių kiekis yra pastovus bei didelis, o įmonė pajėgi atlikti papildomą darbą.
  • Etikečių gamyba patikima tos srities profesionalams – įmonėms, užsiimančioms produktų ženklinimu bei spauda ant gaminių. Toks pasirinkimas bene idealiausias tada, kai etikečių poreikis nėra nuolatinis bei didelis arba įmonėje dirbančiam personalui trūksta kvalifikacijos produkcijos ženklinimui atlikti. Negana to, tik šioje veikloje besispecializuojantys asmenys gali parinkti, kokia etiketė kokiam produktui yra tinkamiausia. Pastarosios gali skirtis ne tik dizainu, bet ir medžiaga, iš kurios yra pagamintos (galima rinktis tarp matinio, pusiau blizgaus, ryškiaspalvio, metalizuoto, termopopieriaus, polietileno plėvelės): savaime suprantama, jog vienaip reikėtų ženklinti namų apyvokos prekės dėžutę, o kitaip – šampūno indelį.

Nors savo plotu ir užimančios nedaug vietos, lipnios etiketės reikšmingos tiek gamintojui, tiek ir pirkėjui. Vienam tai gali padėti parduoti prekę (bei atitikti keliamus reikalavimus), o kitam palengvina apsisprendimą, koks produktas geriausiai atitinka individualius reikalavimus.