Google AdWords: kas yra raktažodis ir kodėl jis toks svarbus?

Google AdWordsJei siekiate plėsti savo verslo apimtis, jums bus reikalingos patikimos reklamos priemonės, didinančios jūsų įmonės žinomumo ir lankomumo rodiklius. Vienas efektyviausių sprendimų šiandieninėje verslo rinkoje yra Google AdWords reklama. Minėtoji priemonė jūsų reklamuojamą skelbimą pateiks suinteresuotiems lankytojams, t. y. interneto vartotojai į Google paieškos sistemą įveda juos dominančius raktažodžius, į kuriuos atsižvelgdama sistema sugeneruoja optimaliausius paieškos rezultatus ir rodo su konkrečia raktine fraze susijusius reklaminius skelbimus. Viskas atrodo gana paprasta ir aišku, tačiau praktika rodo ką kitą – daugelis pradedančiųjų AdWords specialistų parenka prastus raktažodžius, neįvertindami tiesioginės jų paskirties.

Raktažodis – yra tam tikras žodis arba nedidelis žodžių junginys, kuris vedamas į paieškos sistemų laukelius, siekiant surasti pageidaujamą prekę ar paslaugą. Norint gauti kuo tikslesnius paieškos rezultatus, būtina parinkti tinkamus raktažodžius. Čia svarbų vaidmenį atlieka SEO optimizacijos paslaugos, užtikrinančios konkrečios svetainės iškėlimą. Raktažodžių pasirinkimu paremta ir Google AdWords reklama. Siekdami pritraukti didesnį klientų srautą, daugelis jaunųjų verslininkų renkasi populiarius, tačiau jų veiklos neatspindinčius (arba atspindinčius tik iš dalies) raktažodžius, kurie neduoda pageidaujamo rezultato – nors lankytojų srautas padidėja, tačiau vartotojai, supratę, kad jūsų svetainėje neras juos dominančios informacijos, akimirksniu ją palieka, todėl jūsų pardavimo rodikliai nesikeičia, o pinigai, išleisti už reklamą, yra išnaudojami veltui.

Siekdami parinkti tinkamą raktinę frazę, turime įvertinti lankytojų įpročius. Atlikti tyrimai rodo, kad dažniausiai vedama dviejų žodžių raktinė frazė. Vieno žodžio frazė sudaro apie 35 proc. visų paieškų. Ilgesnės nei trijų žodžių raktinės frazės yra itin retos. Tai reiškia, kad jei rinksitės ilgą frazę, turėsite akivaizdžiai mažesnį lankytojų srautą. Tiesa, negalima pamiršti ir kitos medalio pusės – mažesnis lankytojų srautas nebūtinai reiškia mažesnį potencialių klientų srautą, t. y. kuo tikslesnis jūsų siūlomų prekių ir paslaugų raktažodis, tuo daugiau tikslingų paieškų sulauksite.

Kad galėtumėte kiek įmanoma tiksliau nustatyti vieno ar kito raktažodžio populiarumą, galite naudotis nemokamais Google raktažodžių vertinimo įrankiais. Minėtosios priemonės ne tik leis parinkti tinkamiausius raktažodžius, bet ir padės atrasti naujų raktinių frazių. Jei minėtiesiems darbams neturite laiko, bendradarbiaukite su profesionalia internetinės rinkodaros bendrove. Minėtoji įmonė įvertins jūsų lūkesčius, išanalizuos jums priklausančią svetainę, padės atrinkti tinkamiausius raktažodžius ir numatys efektyviausius sprendimus sėkmingai Google AdWords kompanijai.

 



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *