keyboard_arrow_right
Verslas
Verslas

Kad individualios veiklos mokesčiai nebūtų kaip krachas…

individualios veiklos mokesčiai

individualios veiklos mokesčiaiInternete nemažai informacijos, kokie yra individualios veiklos mokesčiai. Tačiau tai nereiškia, kad lengva juos sumokėti. Tiksliau, kai kurie žmonės procesą apsisunkina – neatsideda reikiamos sumos.

Ką daryti, kad mokesčių tema nekeltų blogų emocijų? Turint omenyje, kad individualią veiklą vykdantys asmenys „Sodrą“ ir VMI „apdovanoja“ pinigais kartą per metus, tampa aišku, jog kaskart gavus atlygį pravartu dalį jo iškart atseikėti būsimai prievolei.

Jei nesate draustas (pvz., jei nestudijuojate), tuomet dar ir kas mėnesį turite mokėti draudimo įmoką. Viena vertus, su šiuo mokesčiu kiek paprasčiau – kadangi didesnę nei 30 eurų sumą „Sodrai“ pervedate kas mėnesį, pinigai nėra tokie dideli kaip metiniai mokesčiai. Kita vertus, mėnesio mokesčio dydis priklauso nuo minimalios algos – šiai didėjant didėja ir įmokos, o tai smulkiesiems verslininkams ne į naudą.

Dabar galime pereiti prie pagrindinės straipsnio temos – apie tai, ką daryti, kad individualios veiklos mokesčiai pavasarį neprimintų viską siaubiančio cunamio.

Apgalvokite kainas ir planuokite išlaidas

Kad ir kokias paslaugas teikiate, svarbu apgalvotai nusistatyti kainas. Galbūt solidžiai skamba „užsakymas už 1000 eurų“, tačiau dalį reikės atseikėti mokesčiams. Taip susipažįstama, ką reiškia vadinamieji bruto ir neto atlyginimai – „ant popieriaus“ ir į rankas. Kartais, ypač pradedant vykdyti veiklą, visai nepamąstoma, kad egzistuoja toks dalykas kaip mokesčiai, ir visi su jais susiję klausimai perkeliami į tolesnį laiką.

Klausimai perkeliami, o vėliau… ateina pavasaris, kai jau tikrai laikas galvoti, kokie tie individualios veiklos mokesčiai ir kiek jų prisikaupė. O jei įsigytas koks didesnis pirkinys ir sąskaitoje nėra tiek, kiek reikia? Tada tenka uždirbti daugiau, kad susidarytų pakankama suma. Tad pirmasis patarimas – apgalvoti savo paslaugų kainas, o antrasis – planuoti išlaidas. Ir situacija tikrai pasikeis į gerąją pusę.

Finansų valdymas

Individualios veiklos mokesčiai lengviausiai sumokami tada, kai tinkamai valdomi asmeniniai finansai. Tai nesunku suprasti iš ankstesnių šio straipsnio pastraipų. Bene geriausia finansų valdymo taisyklė – išleisti mažiau nei uždirbama. Kartais tai neįveikiama lygtis, skatinanti imti kreditą, bet tikslingai savo pinigus skaičiuojantys žmonės, ypač jei gauna ne patį skurdžiausią atlyginimą, sugeba neprastai susidėlioti finansus. Reikėtų akcentuoti, kad vykdant individualią veiklą nėra tokio dalyko kaip nustatytas atlyginimas kas mėnesį. Viskas priklauso nuo to, kaip sutariama su užsakovais. Tokią tvarką galima sieti ir su pliusais, ir su minusais, bet visiškai aišku, kad ji turi įtakos asmeninio biudžeto tvarkymui.

Geras finansų valdymas – ne tik pajamų ir išlaidų stebėjimas. Pravartu sudėlioti biudžetą į kelias dalis. Na, o vienų jų turėtų būti paliekama mokesčiams. Aišku, ne visada lengva tai padaryti, ypač jei pajamos nedidelės. Šiaip ar taip, bent jau mokestinę dalį rekomenduotina atidėti ir neišleisti pirkiniams. Kartais susigundoma ir vietoje tokio taupymo įsigyjamas koks nors daiktas. Tačiau reikėtų tvirtai žinoti, kad geriau nemaišyti pirkinių dalies su ta dalimi, kurios pavadinimas yra individualios veiklos mokesčiai. Sakoma, daug žinosi, greit pasensi. Ar tikrai? Ne šiuo atveju.

Skaičiai labai skirtingi

Reikia paminėti, kad verslininkai laviruoja labai skirtingais skaičiais. O tai irgi lemia gebėjimą tinkamai sutvarkyti finansus. Tiesa, jei asmuo, vykdantis individualią veiklą, palaipsniui gauna vis daugiau užsakymų ir pajamų ir sėkmingai sprendžia su finansais susijusius klausimus, tai tikėtina, kad susiformavęs įprotis leis suvaldyti ir didesnes sumas.

Mokesčiai – ne krachas

Tikslingai tvarkantis mokesčiai neprimena kracho. Apgalvojus paslaugų kainas, planuojant išlaidas, suvaldant savo finansus, pinigų tema įgauna pozityvesnį charakterį.

 

 

 

 

 

 

Verslas

Atsargų valdymo sistemos

atsargų valdymas

atsargų valdymasEfektyvus atsargų valdymas – vienas iš pagrindinių užduočių organizuojant logistikos kompanijų darbą. Racionalus techninių ir organizacinių operacijų tvarkymas rekomenduoja pelninga įmonės funkcionavimą. Atsargų valdymas reikalauja kiek įmanomai tiksliau planuoti medžiagų poreikį ateinantiems pardavimams ir/ar pirkimams, priklausomai nuo įmonės veiklos kategorijos, specializacijos ir t.t. Detalus planas leidžia objektyviai vertinti situacija neprieinant kritinių taškų, kuomet atsargų lygis yra lygus nuliui, o užsakytos prekės, sakykime, atvyks tik po savaitės.

Daugelis atsargų valdymo aspektų priklauso nuo prekių užsakymo ir kruopštaus laiko planavimo. Materialinis būvis, laikomas sandėliuose skirstomas į keletą kategorijų – žaliavas, komplektavimo gaminius, pagaminta produkcija ir pagamintos produkcijos perpardavimą. Gerai skaičiuojant produkcijos kiekius galima stipriai laimėti prieš konkurentus, pavyzdžiui, sumažinti transportavimo išlaidas iki absoliutaus minimumo eksplotuojant didelį kiekį paslaugų (žinoma, priklausomai nuo veiklos srities – žinoma, jog neprotinga atvežti neįtikėtinus kiekius, jeigu prekiaujama gendančiais produktais). Gamyba ir sandeliavimas maksimaliais kiekiais taipogi padeda sumažinti įvairias sąnaudas, mažinti vieneto kainą ir taipogi mažinti kaštus. Paprastais žodžiais gamyba pilnu pajėgumu padeda didinti įmonės pelną.

Visgi atsargų valdymas nėra labai jau paprastas mokslas, nes vien atsargas galima išskirstyti į tam tikras kategorijas:

  1. Ciklo atsargos – jos yra priklausomos nuo tiesioginio pardavimo, yra nuolatos papildomos naujomis ir jos iš esmės tenkina paklausą, esančią rinkoje’
  2. Tranzito atsargos – tai yra dalis ciklo atsargų; jos yra nuolatos eksportuojamos iš vieno pardavimo taško ar sandėlio į kitą, priklausomai nuo kylančio poreikio.
  3. Rezervo atsargos – jų dažniausiai laikoma žymiai daugiau nei pirmo punkto tipo atsargų. Joms nustatyti yra taikomi įvairūs prognozavimo metodai, kurie padės nuspėti prekės paklausą ateityje stengiantis išvengti nuostolių
  4. Rizikos atsargos – tai iš esmės yra rezervo atsargų klaidos, apsiskaičiuojant dėl reikiamybės ateityje.

Taigi, atsargų valdymas daro didelę įtaką įmonės finansams, o finalinis rezultatas artimai siejamas su prekės paklausa, pelnu ir t.t. Rizikingas dalykas – nuspėti rezervo kategorijos atsargas, t. y. ateinančių mėnesių prekės paklausą tam tikruose pardavimo taškuose. Todėl nuolatos yra daromos apklausos, samdomi rinkos analitikai. Todėl atsargų valdymas – dalykas, kurį kiekvienas įmonės vadovas turi planuoti kruopščiai, nuolatos atnaujinti informaciją apie rinkos tendencijas ir rūpintis prekybinių taškų aprūpinimu.

Daugiau informacijos apie atsargų valdymą: https://www.vtranzitas.lt/lt/logistika/atsargu-valdymo-sprendimai

 

Verslas

Projektų valdymas – ant bangos!

projektų valdymas

projektų valdymas Nuobodus, monotoniškas darbas, prirakintam prie rašomojo stalo ir kompiuterio ekrano, tikrai nebėra trokštamas jaunuolių, būsimų studentų tarpe. Visi svajoja apie geras darbo sąlygas, galimybes išvykti į komandiruotes ir dinamišką darbą. Šiuo atveju pranašumą, kitų specialybių atžvilgiu, turi viena populiariųjų studijų programų – projektų valdymas ar vadyba. Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, kiekvienas renkasi savo variacijas, bet pagrindinis veiklos pobūdis išlieka tas pats.

Žinoma, žodis Vadyba, daugeliui susižavėjimo nekelia. Tačiau čia reiktų liautis tikėjus nusistovėjusiais stereotipais. Būtent projektų valdymas, didžiųjų Lietuvos įmonių atstovų teigimu, šiuo metu yra labai paklausus.

Pats projektas yra apibūdinamas kaip laikina veikla, kurios tikslas sukurti unikalią paslaugą ar produktą. Be to patys projekto procesai nuolatos kinta, todėl rutina tikrai neapims.

Išskiriami penki pagrindiniai projekto procesai, be kurių neapsieitų nė vienas.

  • Inicijavimas – pagrindinės idėjos generavimas, idėjų atranka ar kitaip tariant problemos iškėlimas, kurios sprendimas bus pasiektas vykdant projektą.
  • Planavimas – šios stadijos metu sudaromas tikslus projekto planas, kurio tikslas efektyviai ir sistemingai pasiekti išsikeltų tikslų. Taip pat planavimo periode numatomi ištekliai, terminai, užduotys, biudžetas, darbų bei funkcijų pasiskirstymas komandos nariams bei kiti nuo konkretaus projekto priklausantys veiksniai.
  • Vykdymas – šio proceso metu svarbiausias uždavinys yra koordinuoti žmogiškuosius išteklius ir stebėti, kad projektas būtų vykdomas pagal planą.
  • Kontrolė paraleliai vyksta su projekto valdymu. Šioje stadijoje vyksta stebėjimai, vertinimai, prireikus vykdomas koregavimas. Jei įvertinus esamą situaciją ji atitinka numatytą planą, tada galima judėti prie projekto užbaigimo. Tačiau priešingu atveju, tenka dėti žingsnį atgal ir parodyti problemų sprendimo įgūdžius. Neretai tenka kardinaliai keisti planus, koreguoti esamą situaciją.
  • Užbaigimas – šiame etape be to, kad užbaigiamos sutartys, priimamas galutinis vertinimas – pavyko projektas ar ne.

Ar visa ši veikla pasirodė tau įdomi ? Drąsiai priimi iššūkius ? Turi idėjų ir nori dinamiškos veiklos savo gyvenime ?

Vadinasi projektų valdymas tikrai tau! Užtikrinta karjera. Išmoksi dirbti komandoje, valdyti šiam darbui pritaikytas sistemas, kurti strategijas, įgysi vadybos bei organizacinių gebėjimų ir tikrai neliksi be darbo.

 

Verslas

Kiek kainuoja spausdintuvo remontas?

Spausdintuvų remonto kaina

 Spausdintuvų remonto kainaSpausdintuvai yra tokie įrenginiai, kurie neatsiejami nuo daugelio įmonių veiklų. Vienose biuruose šie spausdintuvai atlieka tik pagalbinę funkciją, tai reiškia, kad spausdina tada, kada reikia, o kituose – tai pagrindinis pajamų šaltinis. Visgi, kaip ir visi, taip ir šie aparatai kada nors sugenda, o kai taip nutinka, būtina kuo skubiau pasirūpinti jų remontu.

Kodėl reikia remontuoti spausdintuvus?

Spausdintuvų remontas yra būtina procesas, kadangi tai yra pajamų šaltinis, vienur mažesnis, kitus didesnis. Net ir tokiose įmonėse, kuriose spausdintuvai yra naudojami tik tam tikslui, kad atspausdinti kažkokį dokumentą ar persiųsti reikalingą medžiagą buhalterei, klientams, sugedęs spausdintuvus neša žalą, nes to padaryti tiesiog nebeįmanoma. Visgi, tose įmonėse, kuriose užsiima dokumentų ir apskritai visokiu spausdinimu, teikia šias paslaugas, nuostoliai sugedus spausdintuvui gali siekti netgi kelis tūkstančius eurų, kadangi tuo metu paslaugos yra neteikiamos.

Spausdintuvų remonto kaina

Kokia yra spausdintuvų remonto kaina atsakyti negali niekas. Preliminarią kainą galima išgirsti toje įmonėje, kurioje atliekamas remontas. Visgi, tiksli ir galutinė spausdintuvų remonto kaina yra sužinoma tik po jo taisymo, nes kvalifikuotam specialistui gali prireikti ne tik prisukti keletą varžtukų, bet net ir keisti detales, kurios, žinoma, kainuoja. Reikia pridurti, kad ir kiekvienas specialistas ima skirtingą kainą už spausdintuvo remontą. Įmonėse, kuriose šie žmonės dirba legaliai, kainos jau yra žinomos iš anksto, tačiau neapsigaukite, nes yra ir tokių žmonių, kurie paslaugas teikia nelegaliai, niekam nedirbdami, nemokantys mokesčių valstybei. Tokiais žmonėmis pasikliauti yra sunkiau, nes spausdintuvo remontas nėra šimtu procentu užtikrintas, net ir pataisytas jis gali vėl sugesti, o to žmogaus, kuris jį taisė, gali ir „nebelikti“. Dėl šios priežasties patariam rinktis tokius specialistus, kurie dirba legaliai ir atstovauja savo įmonei.

Jeigu spausdintuvas yra reikalingas nedelsiant, visada yra galimybė jį išsinuomoti. Tikriausiai spausdintuvas tikrai nesutaisomas per dieną, o per ją gali reikėti jo paslaugų, todėl šio prietaiso remontas – optimaliausia išeitis visiems, kuriems reikia jo tuojau pat. Spausdintuvo nuomos kaina yra tikrai nedidelė, palyginti su tuo, kokią didelę žalą gali atnešti neveikiantis spausdintuvas.

Verslas

Informacija, kurią turite žinoti steigiant VŠĮ

VŠĮ

VŠĮ Lietuvoje galima įsteigti kelių rūšių įmonės ir tai labai džiugina tautiečius. Kiekvienas asmuo pagal savo poreikius gali pasirinkti tokią platformą, kuri jam yra labiausiai prieinama ir patenkintų jo poreikius. Steigiant VŠĮ reikia žinoti konkrečias detales, kurios skiriasi nuo to, kai yra steigiama UAB. Kiekviena skirtinga įmonė reikalauja ir skirtingų žinių bei galimybių. Kuo daugiau žinosite – tuo Jūsų steigimas bus paprastesnis ir tuo pačiu sėkmingesnis.

  • Didelis pliusas yra tai, turint VŠĮ yra rizikuojama tik tuo turtu, kuris yra įneštas kaip įstaigos turtas. Palyginimui. Turint individualią įmonę žmogus rizikuoja savo turtu ir jeigu ji bankrutuos – gali būti prarandami asmeniniai pinigai. Įvertinkite riziką ir nuspręskite, kokio tipo įmonė Jums labiausiai tinka.
  • Nereikia jokio pradinio kapitalo, kuris turi būti sumokamas steigiant įmonę. Palyginimui. UAB minimalus kapitalas šiuo metu yra net 2 500 eurų. Ne visi gali sau leisti skirti tokio dydžio pradinę įmoką.
  • Valstybė teikia labai daug įvairių mokestinių lengvatų būtent tiems, kurie steigia VŠĮ. Pavyzdžiui, tam tikra dalis pajamų yra visiškai neapmokestinamos. Jeigu veiklos komercinės pajamos neviršija 300 000 eurų, tai beveik 8 000 eurų yra neapmokestinami. Būtina dirbti su geru specialistu, kuris paaiškintų tokias smulkmenas ir kad pavyktų sutaupyti.
  • VŠĮ gali vykdyti komercinę veiklą, tad nemaišykite jos su ne pelno siekiančia organizacija.
  • Tačiau šio tipo įmonė taip pat gali prašyti žmonių paaukoti jai 2 % GPM.
  • Veiklos vykdymo eigoje galima įtraukti naujus dalininkus, kurie taip pat prisidės prie įmonės veiklos vystymo bei sėkmingo funkcionavimo.

VŠĮ yra viena geriausių verslo formų. Deja, ne visi verslininkai žino, kad galima gauti lengvatų, tad būtina pasitarti su profesionalais,. kurie ne tik padės įsteigti įmonę, tačiau vėliau ją ir prižiūrėti, tvarkyti apskaitą.

Steigiant VŠĮ reikia žinoti labai daug detalių, juolab, egzistuoja daug būdų, kaip sutaupyti. Tačiau nepamirškite, kad viešoji įstaiga kiek skiriasi nuo UAB arba AB, tad susidėliokite pliusus ir minusus, įvertinkite, kokio tipo įmonė Jums labiausiai tinka.

Verslas

Statybų verslas. Kodėl jis patrauklus ir kokie pirmieji žingsniai jo link?

statybų verslo specifiką

statybų verslo specifikąŽmonėms visada reikės kažkur gyventi, todėl būsto kūrimas / statyba, o vėliau – jo pardavimas, kitaip tariant, statybų verslas – tai galimybė daugelį kartų praturtėti. Taigi pradėkime nuo pradžių. Kokius pirmuosius žingsnius turėtumėte atlikti, ruošdamiesi įkurti statybų verslą?

Pirmasis žingsnis: pasiruošimas

Pageidautina, kad jis būtų ne tik teorinis, bet ir praktinis. Pagalvokite, kaip, surinkę kalnus žinių apie statybų verslo specifiką, bet negebėdami objektyviai įvertinti savo samdytinių atlikto darbo, sukursite sėkmingą verslą? Kita vertus, bet kokios įmonės savininkas, visų pirma, turi būti geras vadybininkas. O tai įgūdis, kurį vystyti ir daryti tai sėkmingai, daugiausia geba tie žmonės, kuriems šis įgūdis yra įgimtas.

Kitaip tariant, labai pageidautina, steigiant nuosavą verslą, pagalvoti, ar Jūs turite šią gyslelę. Dar tiksliau kalbant, – verslininko gyslelę. Kiek ilgai ištversite nemiegodami naktimis dėl galimų versle pasitaikančių nemalonumų? Geriausia būtų šiek tiek pamiegoti ir nemalonumus spręsti ryte. Jei pasitikėsite savo jėgomis, tai nebus sudėtinga. Kaip gerai mokate spręsti konfliktines situacijas? Ar Jūs tas žmogus, kuriam nesvetimas domėjimasis teisine ir biurokratine baze? Ir panašiai, tačiau čia nesiplėsime. Informacijos rasite internete, knygose, bendraudami su verslininkais. Tiesiog laikėme savo pareiga perspėti Jus, kad verslas nėra rožėmis klota sritis.

Antrasis žingsnis: konkurentų analizė

Atlikdami konkurentų analizę, orientuokitės ne tik į Lietuvos statybų rinkas. Atlikę analizę, jei Jums pasiseks, galite atrasti neišplėtotą nišą. Tada belieka sėsti rašyti verslo plano ir tikėtis sėkmės. Tačiau, net jei nepavyks atrasti nišos, nenusiminkite, lygiai taip pat palanku rinktis idėją, kuri atitinka šiuolaikinėje statybų rinkoje dominuojančią paklausą. Pavyzdžiui, daugelis miestiečių dabar yra linkę su šeimomis kraustytis į užmiestį. Tad puiki idėja steigti užmiesčio kotedžų statybos įmonę.

Išnaudokite savo galimybes

Jeigu esate tikras, kad būtent Jūs galite įnešti unikalų indėlį į konkretų statybų projektą, griebkitės jo! Statybų verslas – užpildyta, tačiau nuolat besiplečianti sfera (gana paradoksalus atvejis), tad tokioje pasiūlos gausoje turite gebėti būti originalūs! Kurkite įdomius ir patrauklius projektus ir nepamirškite, kad šiuolaikiniame pasaulyje tokias idėjas įgyvendinti galima daugeliu skirtingų būdų. Galbūt Jūs įrengsite ekologišką užmiesčio rajoną. O gal Jūsų užmiesčio rajonas bus įrengtas pagal Feng Shui reikalavimus? Primename, kad užmiesčio statybų idėja – tik vienas pavyzdžių.

Nepamirškite tokių niuansų, kaip medžiagų įsigijimas (jų reikės labai daug ir turite turėti vietą joms sandėliuoti), paskola verslui, objektyvios Jūsų galimybės ją grąžinti, laikas, per kurį atsipirks pradinis kapitalas.

Neatsisakykite idėjos sukurti savo verslą, nes tai ne tik galimybė įgyti finansinę laisvę, užsidirbti nemažai pinigų, bet ir būti pačiam sau viršininku ir, galiausiai, kurti žmonėms tokius namus, apie kuriuos jie svajoja. O tai prideda karmos taškų.

Verslas

Krovinių pervežėjų paslaugos: pasirinkite geriausius!

Krovinių pervežimai Vilniuje

Krovinių pervežimai VilniujeJeigu persikraustote – nereikia pulti į paniką, kad tai sukels Jums daug rūpesčių ir išgyvenimo atims labai daug brangaus laiko. Profesionalūs perkraustytojai padės Jums greitai ir paprastai pakeiti gyvenamą vietą be jokių nesklandumų. Krovinių pervežimai Vilniuje jau seniai siūloma paslauga. Daugelis žmonių džiaugiasi, kad jos kainos yra pigios, tad tuo pačiu paslauga prieinama visiems.

Krovinių pervežimai Vilniuje atliekami ne vienos įmonės. Norint atrasti pačią geriausią reikia palyginti kuo daugiau rinkoje esančių pasiūlymų. Lyginimas bus kur kas paprastesnis jeigu naudositės keliais kriterijais. Kurie svarbiausia – skaitykite žemiau.

KAINORAŠTIS. Kaip jau minėjome, paslaugų kainos tikrai nėra didelės, tad galėsite naudotis daugelių verslininkų paslaugomis. Svarbiausia yra tai, kad didelė konkurencija rinkoje paskatino verslininkus pasiūlyti kokybiškas paslaugas už mažą kainą. Daugelis žmonių džiaugiasi, kad šiuo metu sulaukus akcijos galima dar pigiau gauti pervežimo paslaugas.

ATSILIEPIMAI. Būtinai susipažinkite su kitų žmonių atsiliepimais apie konkrečią įmonę. Kuo daugiau teigiamų komentarų internete atrasite – tuo labiau rekomenduojame naudotis jų paslaugomis. Daugelis žmonių labai bijo užsakyti paslaugas internetu. Tačiau juk reikėtų elgtis priešingai. Internete yra labai daug aktualios informacijos.

PASLAUGOS. Krovinių pervežimo paslaugos skirtingose įmonėse gali reikšti skirtingas paslaugas. Kol vieni tik perveža krovinius, tuo tarpu kiti mielai juos supakuoja ir pakavimui netgi naudoja savo priemones. Taigi, šiuo atveju būtinai reikia susižinoti ką tiksliai gausite už konkrečią pinigų sumą.

NESTANDARTINIAI KROVINIAI. Dar viena šio tipo paslaugos atšaka yra nestandartiniai kroviniai. Ne visos įmonės taip pat sutinka juos pervežti, tad rekomenduojame labai detaliai pasidomėti, kokios yra konkrečiai Jūsų pasirinktos įmonės galimybės.

GARANTIJA. Dalis įmonių suteikia garantiją tam, kad žmogus kur kas drąsiau jaustųsi kai jo brangūs daiktai yra pervežami. Jeigu jiems kas nors atitiks – tokiu atveju įmonė pagal nustatytus kainoraščius turės klientui sumokėti baudą.

Krovinių pervežimai Vilniuje atliekami greitai, kokybiškai ir už patrauklią kainą. Svarbiausia pasirinkti tuos specialistus, kurių paslaugos bent jau teoriniame lygmenyje atrodo geriausios.

Verslas

Kreditai dirbantiems užsienyje dabar išduodami tik išskirtiniais atvejais

kreditai dirbantiems užsienyje

kreditai dirbantiems užsienyjeĮ užsienį išvykę gyventi lietuviai turėtų pamiršti skolinimąsi Lietuvoje – kreditai dirbantiems užsienyje išduodami tik labai išskirtiniais atvejais. Tokiems asmenims išimtys taikomos labai retai – tik atitikus tam tikrus kredito įstaigų keliamus reikalavimus. Tiesa, sutelktinio finansavimo platformose irgi griežtėja skolinimosi tvarka, todėl užsienyje gyvenantys ir dirbantys lietuviai dabar turėtų dairytis į būtent toje šalyje veikiančių paskolų bendrovių pasiūlymus.

Ieškantiems smulkaus kredito lietuviškose bendrovėse pirmiausia reikėtų perskaityti kredito bendrovių vidines taisykles, nes jose aiškiai apibrėžiami keliami reikalavimai. Tos taisyklės numato, kad paskolas gauti gali tie lietuviai, kurių registruota gyvenamoji vieta yra Lietuvos ribose. Tad, jeigu nuolatos gyvenate užsienyje, tai tuomet Lietuvoje siūlomomis finansinėmis paslaugomis nereikėtų domėtis.

Visi kreditai dirbantiems užsienyje gali būti išduodami pagal kitų šalių įstatymus.

Jeigu jums nedelsiant reikia nedidelės pinigų sumos, tai skolintis turėtumėte būtent toje šalyje, kurioje esate registruoti. Pabrėžtina, kad Lietuvoje paskolų rinka yra griežtai reguliuojama todėl turėkite galvoje, kad ir kitose šalyse gali būti įvesti tam tikri ribojimai. Kiekviena šalis turi skirtingą teisinę bazę, todėl jeigu Lietuvoje paskolos negaunate, galbūt kitoje šalyje ją gausite paprasčiau. Būtina žinoti, kad visoje Europos Sąjungoje siekiama įvesti tam tikrus saugiklius, jog finansinės paslaugos nebūtų teikiamos tiems, kurie už jas susimokėti negalės. Dėl to nereikėtų stebėtis, jeigu kitose šalyse veikiančios bendrovės irgi tikrins jūsų kreditingumą.

Kreditai dirbantiems užsienyje gali būti ir neišduodami tose šalyse kur gyvenate, tačiau jie gali būti išduodami mūsų šalyje. Pradžioje minėta, jog užsienyje gyvenantiems lietuviams lietuviškos kredito įstaigos gali paskolinti pinigų tik išimtiniais atvejais. Jums reikėtų pasidomėti kada tos išimtys būtų taikomos.

Dažniausiai kreditai dirbantiems užsienyje išduodami tik matant, jog klientas yra nuolatinis LR gyventojas.

Pravartu žinoti, kad tie, kurie mėnesiui ar kiek ilgesniam laikui išvyksta į kitą šalį padirbėti, nepraranda nuolatinio LR gyventojo statuso. Jeigu jūs šį statusą išsaugote, tuomet kredito įstaigose galite bandyti pateikti paskolos paraišką. Ji bus nagrinėjama. Tiesa, jeigu jūsų pajamos gaunamos iš užsienio, tai tuomet teks skirti laiko įrodymų pateikimui – kreditoriams turėsite pateikti oficialius dokumentus, įrodančius jūsų pajamų gavimą.

Verslas

Fizinio asmens bankroto administratorius: kaip pasirinkti geriausią?

fizinio asmens bankroto administratorius

fizinio asmens bankroto administratorius

Fizinis asmens bankrotas – galimybė susitvarkyti su finansinėmis problemomis, kurios Jus smaugia. Lietuva, kaip ir daugelis kitų vakarietiškų šalių siūlo pasinaudoti bankroto galimybe ir jeigu mokumo laikas jau yra pasibaigęs, tačiau skolų grąžinti negalite – tai puikus pasirinkimas. Svarbiausia, kad fizinio asmens bankroto administratorius padės Jums susitvarkyti su finansinėmis problemomis ir sėkmingai bankrutuoti. Vėliau kovos dėl Jūsų teisės mokėti mažesnę pinigų sumą ir kad Jums būtų suteikiamos geriausios mokumo sąlygos.

Fizinio asmens bankroto administratorius – geriausias draugas tokioje sudėtingoje kovoje. Svarbiausia yra pasirinkti tikrai gerą ir visapusiškai Jūsų poreikius tenkinantį administratorių. Kad paieškos būtų paprastesnės – nurodome gaires, kuriomis turėtumėte ieškoti.

  • Pirmiausia rekomenduojame įvertinti kainoraščius. Dažniausiai kaina yra vienas svarbiausių kriterijų, kuris gali padėti nuspręsti dėl pasirinkimo. Tiesa, labai pigias paslaugas siūlantys asmenys dažniausiai negali suteikti ir labai kokybiškų paslaugų.
  • Rekomenduojame pasidomėti konkrečios įmonės patirtimi. Paprasčiausiai įvertinkite, kaip jiems sekėsi anksčiau atlikti tokias bylas ir ar jos buvo sėkmingos, ar nelabai. Natūralu, kad bankrutuoti norintis asmuo ir siekia tokios kompanijos, kuri padeda tai padaryti sėkmingai.
  • Fizinio asmens bankroto administratorius dažnai teikia ir papildomas paslaugas. Jeigu norite iškart gauti kažkokių kitų paslaugų, kurios Jums galėtų padėti drąsiai atsistoti ant kojų – siūlome pasidomėti ne tik kainoraščiais, tačiau ir kokios paslaugos bus gautos už konkrečias kainas.
  • Galbūt gali pasirodyti ir kiek neaktualu, tačiau su tuo asmeniu arba visa komanda reikės bendrauti ilgą laiką, taigi rekomenduojame susirasti tokį profesionalą, kuris Jums būtų malonus ir į kurį norėtumėte kreiptis bet kokiais klausimais. Juk tai procesas, kurio metu spręsis Jūsų gyvenimas.

Kiekvienas asmuo žino, kokie kriterijai jam yra patys geriausi ieškant specialisto. Tačiau svarbiausia yra nepamiršti, kad tokie veiksniai kaip lokalizacija neturėtų būti esminiai. Kuomet ant „plauko kabo“ visas Jūsų gyvenimas – jau geriau skirti kiek didesnę investiciją ir džiaugtis gavus tokį rezultatą, kuris padės ilgainiui vėl atsistoti ant kojų ir sėkmingai pradėti gyvenimą iš naujo.

Verslas

3 priežastys, kodėl biuro baldų nuoma tokia naudinga

Biuro baldų nuoma

Biuro baldų nuomaPasaulyje atrastume pačių įvairiausių biurų. Vieni maži, kiti dideli. Vieni neremontuoti ištisus dešimtmečius. Kiti modernūs, tarsi iš ateities. Kai kurie įrengti miestų centruose, kitus žmones įsirengia netgi namie. O turint omenyje tai, kad verslo pasaulis dinamiškas, itin naudinga yra biuro baldų nuoma.

Kaina

Versle sąnaudų (kaštų) tema labai gaji. Todėl biuro baldų pirkimas kartais gali pasirodyti gana skausmingas kišenei. Ypač tais atvejais, jei konkretaus baldo reikės, pavyzdžiui, kartą per metus. Apie ką konkrečiai kalbame? Apie tai, kad darbo vieta (stalas, kėdė, lentyna ir pan.) reikalinga kasdien. O štai koks nors didelis stalas ar didesnis kėdžių skaičius – retai. Tuomet apgalvojama situacija ir nusprendžiama, kad biuro baldų nuoma būtų geras sprendimas. Tokiu būdu nereikia vienu kartu investuoti į visokiausius baldus, kurie gal net nebus panaudoti. O jei planuojamas koks didelis susitikimas / susirinkimas / derybos, tiesiog susisiekiama su nuomos įmone.

Vietos taupymas

Tvarka, kūrybinė netvarka ir kitos sąvokos gana įdomios, vertos apmąstymo. Puikiai suprantama, kad užgriozdintas biuras neatrodo labai tvarkingai. Jei pro visokius daiktus sunku net praeiti, tai ir darbo procesai, tikėta, stringa. Juk daug maloniau lengvai iš lentynos pasiimti segtuvą, nei einant iki tos lentynos užkliūti už kėdės, nusimušti ranką į stalą ir dar įlipti į šiukšlių dėžę…

Biuro baldų nuoma – paslauga, padedanti palaikyti tvarką. Tai įvertina daugybė ekonominę veiklą vykdančių žmonių. Kam apsikrauti bereikalingai? Verčiau prireikus išsinuomoti, o vėliau vėl atlaisvinti darbo erdvę.

Fantazija

Kalbant apie nuomą neprošal užsiminti ir apie fantaziją. Ne paslaptis, kad tiek viešųjų ryšių specialistams, tiek interneto svetainių kūrėjams ir daugybei kitų sričių atstovų tenka pasukti galvą, priimti įvairius sprendimus, atrasti geriausius variantus. Kūrybinė energija gali priblėsti dėl monotonijos. Sprendimas? Biuro baldų nuoma! Juk įdomu, pavyzdžiui, savaitę dirbti pakitusioje aplinkoje ir siekti aukštų rezultatų išvengiant rutinos.

100 balų

Viską aptarus galima patvirtinti nuomos naudą tiek finansiniu, tiek kūrybiniu požiūriu. O kai praktiškumas ir ekonominė nauda suderinama, sprendimas vertas šimto balų.